Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:25:59 GMT

برگزاری نمایشگاه نقاشی بیکران در لارستان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۹۶۹۷

برگزاری نمایشگاه نقاشی بیکران در لارستان

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه اعلام کرد، در نمایشگاه  بیکران ۱۹ اثر تابلو نقاشی با تکنیک رنگ و روغن، آکریلیک و ترکیب مواد با ابعاد مختلف اثر دستان هنرمند خانم نرجس معتقد در معرض دید بازدید کنندگان هنردوست قرار گرفته است.

نمایشگاه بیکران تا بیستم اسفندماه ١۴٠٠ دایر است و علاقمندان می توانند با حضور در نگارخانه مجتمع شهید حاج غلامحسین علیشیری از نمایشگاه نقاشی این هنرمند دیدن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش گروه سرود مصباح الهدی لارستان در جشنواره ملی موسیقی نوای مهر

 اداره ارشاد اسلامی لارستان نیز اعلام کرد که گروه سرود مصباح الهدی شهرستان لار  موفق به کسب رتبه دوم جشنواره ملی موسیقی نوای مهر شد.

نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر در مراسمی با حضور مسئولان وزارت ارشاد و هنرمندان و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

هیات داوران جشنواره در بخش سرود دانش‌آموزی با اهدای تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی از گروه سرود نسیم صبا و رتبه اول  را به  استان چهارمحال و بختیاری هدا کردند.

 گروه سرود آوای مهر طاها از اصفهان و گروه سرود مصباح الهدی از لارستان فارس به طور مشترک به عنوان رتبه‌ دوم این جشنواره ملی معرفی شدند.

شهرستان لارستان هشت شهر و ۱۷۹ روستا دارای سکنه دارد که مرکز آن شهر لار در فاصله ۳۸۰ کیلومتری شیراز است.

 

    باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد نمایشگاه نقاشی جشنواره ملی گروه سرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر