Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حیدری ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان که در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه ماموریت این فدراسیون بسیار حیاتی بوده و از این رو آموزش رکن اصلی برنامه‌های ما به شمار می‌رود، اظهار کرد: وقتی پای جان انسان‌ها در میان باشد، بی‌تردید حساسیت کار بیش از پیش نمایان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بزرگ‌ترین افتخار فدراسیون نجات غریق و غواصی را نجات جان انسان‌ها برشمرد و افزود: برای اینکه بتوانیم در این راه وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم، مقوله آموزش را جزو اولویت‌های خود قرار داده‌ایم.

حیدری در ادامه از آموزش نجات غریق ۳۳ هزار معلم ورزش در کشور خبر داد و با یادآوری اینکه این تعداد معلم نیز آموزش ۴.۵ میلیون دانش‌آموز را بر عهد خواهند داشت، خاطرنشان کرد: کار آموزش به همین جا ختم نشده و دانش‌آموزان نیز به عنوان سفیران این فدراسیون در خانواده‌ها به ترویج این امر همت خواهند گمارد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به مجمع انتخابات هیئت زنجان که بعد از برگزار سه دور به سرانجام رسید، عنوان کرد: وقتی انتخاباتی به دورهای بعدی کشیده می‌شود، این حاکی از مهندسی نشدن انتخابات و برگزاری شفاف و قانون‌مند آن است که خوشبختانه امروز شاهد برگزاری چنین انتخاباتی در زنجان بودیم.

حیدری با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ هزار نفر عضو خانواده نجات غریق و غواصی ایران هستند، تاکید کرد: اگر آماری که پزشکی‌قانونی ارائه می‌دهد را مرور کنیم، درمی‌یابیم که وضعیت خوبی به لحاظ آموزش‌هایی که باید در زمینه شنا در مناطق خارج از حوزه ما داده می‌شد، نداریم و این آمار نگران‌کننده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این مجمع با تاکید بر اینکه در حوزه ورزش به هیچ وجه نمی‌توان بدوم برنامه کار کرد، افزود: اگر هیئت‌ها خواستار کمک و تخصیص اعتبار از سوی اداره‌کل هستند، حتماً باید برنامه ارائه دهند، در غیر این صورت به هیئتی که برنامه‌ای برای توسعه رشته خود نداشته باشد، کمک نکرده و حمایتی از آن نخواهیم داشت.

علی خلیلی با یادآوری اینکه یکی از راه‌های توسعه همه جانبه، تمرکززدایی فعالیت‌ها و اختیارات است، تصریح کرد: معتقدیم شهرستان‌ها از ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی برخوردار هستند که هیئت‌ها باید به این موارد توجه داشته باشند.

گفتنی است در مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان زنجان که به دور سوم نیز کشیده شد، یوسف روحی با کسب ۱۳ رأی گوی سبقت را از اسماعیل چهل‌امیرانی که ۱۰ رأی به دست آورده بود، ربود و برای چهار سال آینده رئیس این هیئت شد.

کد خبر 5441378

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق و غواصی توسعه پایدار مهدی حیدری بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی درختکاری شیوع کرونا گرد و غبار ایلام عکس استانها گردشگری جهاد تبیین نجات غریق و غواصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات

رحمان فیض قربانی مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات را در برنامه استان داریم، گفت : هزار هکتار به توسعه باغات آبی و ۶۰۰ هکتار دیگر به توسعه باغات دیم اختصاص خواهد داشت.

فیض قربانی افزود: پیش‌بینی می‌شود با این سطح از توسعه در مجموع ۱۶ هزار تن محصول باغی به مجموع تولیدات باغی استان کرمانشاه اضافه شود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: توسعه باغات دیم شامل باغات بادام، انگور، پسته و توسعه باغات آبی نیز شامل توسعه نخیلات، باغات مدرن و باغات کلاسیک خواهد بود.

وی سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه باغات را در استان دارای توجیه اقتصادی عنوان کرد و افزود: استان کرمانشاه به دلیل برخورداری از شرایط اقلیمی مناسب و طبیعت چهار فصل مستعد توسعه باغات بوده، ضمن اینکه همجواری با کشور عراق فرصت خوبی را برای صادرات محصولات باغی در اختیار استان قرار خواهد داد.

فیض‌قربانی با دعوت از سرمایه گذاران برای ورود در زمینه توسعه باغات در استان، تاکید کرد: سرمایه گذاری روی توسعه باغات می‌تواند ارز آوری بالایی برای استان کرمانشاه از قِبَل صادرات محصولات باغی به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: از سرمایه گذارانی که بخواهند در زمینه توسعه باغات کار کنند، هم در زمینه تسهیل صدور مجوز‌ها و هم در حوزه معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت حمایت خواهد شد.

وی گفت: سال گذشته در مجموع ۹۰۰ هکتار - شامل ۳۷۶ هکتار باغ دیم و مابقی باغات آبی - به سطح باغات استان اضافه شد.

فیض‌قربانی با بیان اینکه استان کرمانشاه هم اکنون ۴۵ هزار هکتار باغ دارد، گفت: سالانه ۳۴۰ هزار تن محصولات باغی در استان کرمانشاه تولید می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند