Web Analytics Made Easy - Statcounter

​به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه 16 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1401 کل کشور با بند الحاقی تبصره 12 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس بند الحاقی تبصره 12 ماده واحده لایحه بودجه 1401 کل کشور؛

- حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاهها مراکز و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه ها مراکز و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به سایر دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که مجوز آنها از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی یا شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری و یا سایر مراجع قانونی صادر شده و اعضای هیئت علمی آنها از طریق مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به کار گرفته شده‌اند با حقوق اعضای هیئت علمی و غیر بالینی دانشگاه های وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از محل اعتبار در همان دستگاه همسان سازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خانه ملت اخبار مرتبط ۱۶:۱۷:۱۱ کدام کارمندان مالیات نخواهند داد؟ ۱۴:۴۰:۱۱ جزییات افزایش حقوق در لایحه بودجه ۱۴۰۱ ۱۳:۲۳:۵۸ میزان بودجه سال ۱۴۰۱ برای هر دانشگاه چقدر است؟ ۱۹:۵۹:۳۰ پرداخت حقوق بالای ۳۷ میلیون ممنوع شد ۱۱:۵۱:۵۰ حداکثر حقوق ۳۷میلیون تومان شد ۱۶:۴۴:۵۲ آخرین اخبار از افزایش حقوق کارکنان دولت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقوق لایحه بودجه دانشگاه همسان سازی بودجه 1401 لایحه بودجه 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر رئیسی پُست جدید گرفت

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، روز گذشته در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیسی به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی شد.

محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران همچنین در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم