Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@19:12:30 GMT

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان تربیت بدنی ارتش و سپاه

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۹۸۶۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان تربیت بدنی ارتش و سپاه

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان‌های تربیت بدنی ارتش و سپاه امضا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسین امیدی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش به منظور عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و  با هدف عقد تفاهم‌نامه طرح‌های عملیاتی ورزشی در جهت توسعه  ورزش‌های همگانی و گسترش معنویت و منش پهلوانی در بین ورزشکاران ارتش و سپاه، با حضور در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سرهنگ پاسدار سید فخرالدین میرافضل، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که با حضور جمعی از مسئولان ورزش ارتش سپاه در محل اداره ورزش و آمادگی جسمانی سپاه انجام شد، ضمن گرامیداشت و تبریک روز پاسدار، تفاهم‌نامه‌ مشترک میان سازمان تربیت بدنی ارتش و اداره ورزش و آمادگی جسمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت هم‌افزایی هرچه بیشتر و توسعه تندرستی و ورزش به امضای هر دو طرف رسید.

در متن این تفاهم‌نامه به استفاده از ظرفیت‌های موجود در خانواده بزرگ ورزش ارتش و سپاه، ترویج فرهنگ ایرانی-اسلامی و اخلاق، معنویت و منش پهلوانی در توسعه و ارتقای ورزش و سطح آمادگی جسمانی کارکنان ارتش و سپاه و همچنین برگزاری رویداد‌های ورزشی مشترک و توجه به ورزش‌های همگانی و عمومی تاکید شده است. همچنین در این دیدار در خصوص برگزاری کلاس‌ها و دوره های  مشترک و تخصصی ورزشی از جمله کلاس‌های مربیگری و داوری بحث و تبادل نظر شد.

باران چشمه عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک تربیت بدنی ارتش آمادگی جسمانی ارتش و سپاه تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی