Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: به دنبال تردد خودرو‌های وانت و سواری سبک، معروف به شوتی که منجر به نارضایتی مردم دهلران در سطح محور‌های مواصلاتی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان دهلران قرار گرفت.

به گفته سرهنگ نجفی: با هماهنگی مقامات قضائی و اجرای طرح‌های مختلف نسبت به توقیف خودرو‌های شوتی به صورت ویژه اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او میگوید: با تلاش‌های صورت گرفته واقدامات همه جانبه پلیسی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۲۷ دستگاه خودروی شوتی توقیف و اعمال قانون شدند.

به گفته جانشین انتظامی استان ایلام: از این خودرو‌ها مقادیر زیادی کالای قاچاق نظیر لوازم خانگی و آرایشی و تجهیزات الکترونیکی به ارزش قریب بر ۱۰۰ میلیارد ریال کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا توقیف خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرک بنفشه خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: با دریافت اخباری مبنی بر دپوی سیگار قاچاق به صورت عمده در یکی از محله‌های حسین آباد راه آهن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران کلانتری ۳۸ بنفشه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: مأموران پس از شناسایی محل دپوی سیگار خارجی و اخذ دستور از مقام قضائی به آنجا اعزام شدند و در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه یک متهم در این زمینه دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف سیگار قاچاق در "کامیون یخچالدار" (+عکس) مصرف دخانیات سالانه جان 8 میلیون نفر را می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان