Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالله بهادری روز دوشنبه در جریان بازدید معاون امنیتی ، انتظامی وزیر کشور و استاندار ایلام به همراه دبیر ستاد اربعین از پروژه های راهسازی محور ایلام- مهران و پایانه مرزی مهران اظهار داشت: طول محور ایلام به مهران ۸۲ کیلومتر است که تاکنون ۶۰ کیلومتر این محور به بزرگراه ارتقاء یافته و در ۲۰ کیلومتر باقیمانه آن پروژه های عظیم و پر هزینه ای وجود دارد که خوشبختانه در تمامی نقاط این ۲۰ کیلومتر پیمانکاران مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسیر ۲ تونل ۷۴۰ و ۸۵۰ متری وجود دارد که عملیات لاینینگ تونل ۷۶۰ متری در حال انجام است و نزدیک به ۱۰۰ متر لاینینگ آن به انجام رسیده و عملیات لاینینگ تونل ۸۵۰ متری به زودی آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام مطالبات پیمانکاران در این محور را نزدیک به ۳۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: علاوه بر مطالبات پیمانکاران حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای تکمیل این بزرگراه در حال حاضر نیاز است.

بهادری در خصوص محور حمیل - ایلام نیز گفت: از حمیل به ایلام ۷۸ کیلومتر در حوزه جغرافیایی استان ایلام قرار دارد که ۲۴ کیلومتر این مسیر تبدیل به بزرگراه شده ، ۱۲ کیلومتر در دست اجرا و ۱۱ کیلومتر در دست مناقصه است.

وی اضافه کرد: مابقی مسیر در دست مطالعه است که برای تکمیل این طرح بزرگراهی علاوه بر مطالبات پیمانکاران حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال حاضر لازم است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام همچنین خواستار تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات سال جاری و در نظر گرفتن اعتبارات مناسب در بودجه سال آینده شد و افزود: در صورت تحقق این مهم طرح های راهسازی استان در زمان مقرر به بهره برداری خواهند رسید.

برچسب‌ها ایلام وزارت راه و شهرسازی اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام وزارت راه و شهرسازی اربعین ایلام وزارت راه و شهرسازی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد

معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایری ایلام گفت: یک هزار کیلومتر از راه‌های عشایر استان بر اثر بارش‌های اخیر تخریب شده و نیاز به بهسازی دارند. - اخبار استانها -

فرزاد اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در ایلام به تشریح آخرین وضعیت راه‌های عشایری ایلام پرداخت و اظهار داشت: با توجه به بارش‌های اخیر استان، از مجموع 2 هزار و 500 کیلومتر ایل راه عشایری نزدیک به هزار کیلومتر از آنها در بارندگی‌های سیل آسای اخیر تخریب شده که نیاز به بهسازی دارند.

معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایری ایلام ادامه داد: با وجود این تخریب ها امکان برقراری ارتباط و خدمات رسانی به برخی از عشایر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سیل دو روز گذشته خسارتی به جامعه عشایری از جمله سیاه چادرو وسایل زندگی آنها وارد کرده است، افزود:بیشترین تخریب راه‌های عشایری مربوط به ایل راهای واقع در شهرستان آبدانان و بخش میمه در شهرستان دهلران است. 

اسماعیلی با بیان اینکه اقدام برای بازگشایی، بهسازی و اصلاح مسیر نیاز به دستگاه سنگین دارند،افزود:در اولین فرصت و پس از پایان این بارش ها اقدام به بازسازی ایل راه ها می شود.

انتهای پیام/180/.

دیگر خبرها

  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی