Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست مسابقات دوصحرانوردی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی یزد، ویژه بانوان برگزار شد و مسابقات مردان نیز فردا برگزار می شود.

در روز اول این مسابقات بانوان کارگر ۱۱ استان کشور در دو رده سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال با هم به رقابت پرداختند و پس از برگزاری رقابتی جذاب، نفرات برتر مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده زیر ۴۰ سال مهتاب فخرایی از البرز با عملکردی خوب و با فاصله قابل توجهی نسبت به نفر دوم، بر سکوی نخست این رقابتها ایستاد و صاحب گردن آویز طلا شد.

زهرا سمیاری از قزوین نیز دومین بانوی دونده کارگر بود که موفق شد از خط پایان عبور کند و مدال نقره این رقابتها را از آن خود کند.

مقام سوم رده سنی زیر ۴۰ سال نیز به طاهره السادات عبدالله زاده از اصفهان رسید و سکوی سوم را به نام خود شد.

در ادامه مسابقات ویژه بانوان کارگر بالای ۴۰ سال انجام شد که خدیجه اسماعیل پور از گیلان با ثبت رکورد خوب موفق شد به عنوان اولین دونده از خط پایان عبور و مدال طلا را از آن خود کند.

مدال نقره این بخش نیز به نام اصفهان ضرب شد و فروزان جلالی علاوه بر کسب مقام دوم، دومین مدال را به صندوقچه اصفهان اضافه کرد.

شهزاد پیشدادی دونده ای از کرمانشاه به عنوان نفر سوم این رقابتها از خط پایان عبور کرد و بر سکوی سوم تکیه کرد.

در بخش تیمی نیز اصفهان با کسب دو مدال در دو بخش و با بدست آوردن امتیاز منفی ۱۷ بالاتر از سایر رقبا بر سکوی نخست رقابتها قرار گرفت.

تیم تهران با کسب منفی ۲۶ امتیاز مقام دوم و تیم البرز نیز با کسب منفی ۲۷ امتیاز موفق به کسب مقام سوم شد.

مراسم اهدای مدال و جوایز با حضور مشاور استاندار یزد در حوزه بانوان، مدیرکل و سرپرست مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس انجمن دوومیدانی کارگران کشور، نماینده فدراسیون ورزش کارگری، رئیس و برخی از اعضای هیات ورزش کارگری و رئیس مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حکم و مدال الهه اسلامی بانوی دونده یزدی که در مسابقات دو قهرمانی کارگران کشور به میزبانی قزوین مقام کسب کرده بود، به وی اهدا شد.

به این ترتیب روز اول مسابقات دو صحرانوردی کارگران کشور ویژه بانوان به پایان رسید و مسابقات ویژه آقایان نیز روز سه شنبه ۱۷ اسفند برگزار می شود.

کد خبر 5441396

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان يزد ورزش کارگران بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی درختکاری گرد و غبار شیوع کرونا ایلام عکس استانها جهاد تبیین گردشگری کارگران کشور مسابقات دو بر سکوی ۴۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد