Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:37:17 GMT

جانبازان و شهدا درس ولایت‌مداری دادند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۰۱۲۶

جانبازان و شهدا درس ولایت‌مداری دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در آئین بزرگداشت روز جانباز که در سالن همایش تامین اجتماعی استان زنجان برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا از جمله شهید قاسم سلیمانی حضور در بین جانبازان و تبریک این روز را از وظایف خود دانست و اظهار کرد: به شخصه قدردان و شرمنده ایثارگران است و بی‌شک جامعه هم قدرشناس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به وقوع انقلاب‌های متعدد در دنیا اشاره و تصریح کرد: اغلب این انقلاب‌ها یا از بین رفته‌اند یا از مسیر خود منحرف شده و یا اینکه در نهایت توسط عده‌ای مصادره شده است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با یاری خداوند و رهبری ولایت فقیه و از همه مهم‌تر ایثارگری خانواده بزرگ شهدا و جانبازان راست قامت ایستاده است.

سردار کرمی با تشریح توطئه‌های فراوان از اول پیروزی انقلاب در همه ابعاد گفت: روز به روز بر توان انقلاب افزوده شده و در جهان می‌درخشد که این موفقیت مرهون فداکاری جوانان این دیار طی 43 سال‌گذشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان به قرار گرفتن در سالروز تولد حضرت عباس اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین ویژگی این سردار اسلام ولایت مداری بود که طبق سفارش پیامبر اسلام که توصیه به قرآن و عترت بود رفتار کرد و در تاریخ به سرافرازی ماندگار شد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه امروز ما در همه ابعاد مرهون ایثار جوانان این دیار است، افزود: خیلی از ایثارگران ما در گمنامی به سر می‌برند که بعد از این همه سال که رنج و سختی را تحمل می‌کنند که در خیلی از موارد حتی درک هم نمی‌شوند ولی با این وجود سرافراز هستند.

سردار کرمی با مرور خاطراتی از ایثار و گذشت چند جانباز که با وجود همه درد و رنجی که تحمل می‌کردند همچنان قوی ایستاده‌اند، افزود: یکی از محققان عراقی نقل می‌کند که با یک شکنجه‌گر حزب بعث که 600 آزاده ایرانی را به شهادت رسانده بود صحبت کرده که از یک بسیجی که یک پای خود را هم از دست داده بود شکست خورده است چرا که با وجود همه شکنجه‌ها نه تنها اطلاعاتی نداد بلکه یک آخ هم نگفت که من دلم خنک شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقتدار امروز ایران را مرهون اراده‌های قوی رزمندگان دانست و افزود: ایثار ایثارگران است که موجب ایستادگی کشور در مقابل استکبار شده است.

وی تاکید کرد: درس جانبازان و شهدا همان ولایت‌مداری است و باید از انقلاب و آرمان‌های آن پاسداری کنیم تا قدردان ایثارگری این عزیزان باشیم.

همچنین مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در این مراسم با بیان اینکه جانبازان با خدا معامله کردند، افزود: همه در قبال جانبازان وظیفه داریم و نباید از راهنمایی این عزیزان محروم بمانیم

محمود عزیزخانی افزود: ما امروز تکلیف خود می‌دانیم که با تمام قدرت و آبروی خود به جد در میدان باشیم و از حقوق جانبازان عزیز دفاع کنیم.

پدر پایان این مراسم از جانبازان تجلیل و عکس شهدای مدافع سلامت در راهروهای اداره کل تامین اجتماعی نصب شد.

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان قدردانی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد