Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازارچه محلی کارآفرینی با عنوان "دست‌آفرین" در ۶ منطقه  تهران بزرگ با همت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: در راستای تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها) این سازمان بر آن است تا در حمایت از تولیدات خرد، خانگی و محلی  و به تبع آن حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه گام مؤثری بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا همه افرادی که کسب و کارهای آنها در دوران پاندمی کرونا آسیب دیده می‌توانند درخواست غرفه کنند تا بخشی از زیانشان جبران شود.

 احمدی صدر یا بیان اینکه کسب و کارهای خرد و نوپا در این حوزه داری پتانسیل عظیمی در اشتغالزایی است، تاکید کرد: این نوع بازارچه‌ها می‌توانند بسیاری از مشتریان بالقوه را در مدتی کوتاه با صرف هزینه‌ای مناسب به مشتریان بالفعل تبدیل کنند و کمکی شایانی به این دست مشاغل در راستای ارتقای بهبود کسب و کار  باشد.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی به اهداف برگزاری این بازارچه محلی اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد فضای فروش، بازاریابی برای حمایت از مشاغل  و کسب و کارهای خانگی ، خرد و محلی آسیب دیده از پاندمی کرونا، دریافت حمایت از سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای حمایتی بخش دولتی و خصوصی از جمله مهترین اهداف این طرح است.

احمدی صدر  با بیان اینکه این بازارچه‌ها در مناطق 1 ، 2 ، 3، 4، 9 و 22 برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای اجرای  این طرح 500 غرفه در 5 پهنه از شهر تهران (شمال،جنوب،شرق، غرب و مرکز ) در نظر گرفته شده و 20 غرفه در برج میلاد نیز برپا می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات اجتماعی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه خود نسبت به دریافت غرفه اقدام کنند.

گفتنی است بازارچه محلی "دست‌آفرین" به مدت 10 روز از تاریخ 17 الی 26 اسفند ماه برگزار می‌شود.

کارآفرینی اجتماعی حلقه مفقوده تعامل مدیران شهری و نهادهای مردمی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران سازمان رفاه شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران سازمان رفاه شهرداری تهران شهر تهران بازارچه محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد

سودان خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت به منظور بررسی تجاوز امارات به خاک خود شد و اعلام کرد رفتار امارات بیانگر نقض آشکار منشور سازمان ملل است.

به گزارش ایسنا، «الحارث ادریس الحارث» نماینده دائم سودان در سازمان ملل امروز شنبه در خصوص آنچه «تجاوز امارات» به خاک خود توصیف کرد، پیامی به رئیس شورای امنیت فرستاد.

به نقل از سایت خبری المیادین، الحارث در این پیام اعلام کرد: «سودان تاکید می‌کند که حمایت امارات از شبه‌نظامیان جنایتکار "واکنش سریع" که علیه دولت و شهروندان جنگ به راه انداخته‌اند، امارات متحده عربی را در همه جنایات آن‌ها شریک می‌کند؛ به گونه‌ای که براساس قوانین بین‌المللی، مسئولیت بین‌المللی در پی دارد. رفتار تهاجمی امارات نقض آشکار منشور سازمان ملل، منشور اتحادیه عرب و قطعنامه‌های سازمان ملل در مورد منطقه دارفور و مخصوصا قطعنامه ۱۵۹۱ و سایر قطعنامه‌های مربوطه است.»

وی در ادامه پیام خود افزود سودان خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت برای بررسی این تجاوز امارات به خاک خود است و «امارات مسوول حقوقی و کیفری جرائمی است که در حق ملت و کشور سودان مرتکب می‌شود».

پیشتر نماینده دائم سودان در سازمان ملل، امارات را به حمایت از جنگ سودان و تامین مالی آن از طریق حمایت از نیروهای واکنش سریع متهم کرده بود.

این در حالی است که امارات اعلام کرده بود «به هیچ یک از طرف‌های درگیر تسلیحات نمی‌دهد و طرف هیچ یک نیست.»

بیش از یک سال است که درگیری‌های شدید و گسترده میان ارتش و نیروهای واکنش سریع سودان در مناطق مختلف این کشور به ویژه در پایتخت آن خارطوم ادامه دارد و صدها کشته و زخمی برجای گذاشته است.

این درگیری که سازمان ملل آن را بزرگترین بحران آوارگی در جهان توصیف کرد، منجر به آواره شدن ۷.۱ میلیون سودانی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد