Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در این مراسم گفت : هدف صنعت سبز تحقق عدالت اجتماعی و کاهش مخاطرات محیط زیستی است .

تجلیل از ۱۲ واحد صنعتی خدماتی سبز خوزستان

محمد جواد اشرفی افزود : توسعه صنعتی در خوزستان این اهداف را دنبال نمی‌کند، به طوریکه در اهواز روستاهایی هستند که ساکنان آن زیر فلرهای نفتی به انواع بیماری‌ها دچار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : در خوزستان با وجودی که بیش از ۵۰ سال است که ارزش افزوده اقتصادی ایجاد شده و بیش از ۵۰ سال از فعالیت نفتی می‌گذرد و ثروت‌های بیکرانی حاصل شده ولی مردمان آن سودی حاصل نکردند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان بیان کرد : مدیران در صنعت سبز باید باور و اطمینان داشته باشند که فعالیت‌هایشان همسو با حفظ محیط زیست است.

اشرفی با اشاره به اینکه پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس و پتروشیمی مارون از خوزستان جزو واحدهای منتخب ملی معرفی شدند و ۱۲ واحد صنعتی خدماتی سبز نیز به عنوان واحدهای منتخب استانی تقدیر شدند.

در آخر همایش واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز از منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان (بندر امام خمینی ) ، مجتمع فولاد روهینا (دزفول) ، نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان، کشت و صنعت کارون، پتروشیمی امیرکبیر، پتروشیمی فناوران، شرکت پتروشیمی لاله، سیمان بهبهان، سیمان خوزستان و بیمارستان فاطمه الزهرا اهواز به عنوان واحدهای صنعتی خدماتی سبز تقدیر شد.

48 

کد خبر 1610285

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان خدماتی سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • گزیده‌های نفتی هفته