Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه گفت:ما مدیون مردم هستیم و در راه خدمت صادقانه به مردم شریف استان خوزستان تا پای جان ایستاده ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  رئیس کل دادگستری خوزستان امروز به مناسبت روز جانباز با حضور در قرارگاه کربلا با سردار خادم سیدالشهدا، فرمانده این قرارگاه دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مرادی با اشاره به فعالیت‌های سردار خادم سیدالشهدا اظهار داشت: وی جانباز دوران 8 سال دفاع مقدس و برادر دو شهید گرانقدر است، سردار خادم سیدالشهدا در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع)  با حضور در جبهه مقاومت نقش فرمانده برجسته را به خوبی را به خوبی ایفا کرد.

رئیس کل دادگستری خوزستان بیان داشت: هم اکنون نیز این سردار عزیز با حضوری فعال در بحث محرومیت زدایی و انجام خدمات مردم یاری در زمینه عمرانی، فرهنگی، تولیدی و ایجاد اشتغال برای مردم محروم منطقه به ویژه در مناطق مرزی خوزستان ایفای نقش می‌کند.

طرح کاشت نهال به نام شهدای خوزستان اجرا شدفرمانده سپاه استان خوزستان: عملیات مهار ریزگرد‌ها را ‌در مناطق فوق بحرانی خوزستان آغاز کردیمرئیس کل دادگستری استان خوزستان: سابقه‌دارها مرخصی نورورزی نمی‌روند

در ادامه سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا افزود: ما مدیون مردم هستیم و در راه خدمت صادقانه به مردم شریف استان خوزستان تا پای جان ایستاده ایم.

سپس حجت الاسلام مرادی از کارگاه محروم محرومیت زدایی قرارگاه کربلا شامل خط تولید فنس و لوله‌های پلیمری برای مناطق محروم بازدید به عمل آوردند.

در پایان این دیدار گرم و صمیمانه رئیس کل دادگستری استان خوزستان به پاس خدمات ارزشمند و شایسته فرمانده قرارگاه کربلا لوح تقدیری به ایشان تقدیم کرد.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خادم سیدالشهدا قرارگاه کربلا استان خوزستان کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد

کد خبر 6096282 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند