Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:29:53 GMT

روحیه انقلابی جانبازان درس آموز است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۱۰۱۴

روحیه انقلابی جانبازان درس آموز است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه به مناسبت سالروز میلاد ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز با حضور در منزل جانبازان ۷۰ درصد محمدرضا اعتصامی راد، علی رضایی و حسین خرده فروش باسمنج این روز را به آن‌ها تبریک گفت و از مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و صبوری آن‌ها و خانواده معظم تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حامل سلام رهبر انقلاب به سه جانباز دفاع مقدس تبریزی است، تکریم جایگاه جانبازان و نیز قدردانی از خدمات کریمانه همسران، فرزندان و مادران و پدران را وظیفه‌ای آحاد مردم و به خصوص مدیران و مسئولان دانست.

آل هاشم اظهار داشت: بانوانی که با جانبازان عزیز زندگی مشترک دارند خودشان را وقف خدمت به یادگاران جبهه و جنگ کرده‌اند و به عنوان یک پرستار نقش‌آفرینی می‌کنند که این رسالت از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید از روحیه بالای انقلابی جانبازان درس آموخت، ادامه داد: مسئولان و خدمتگزاران مردم باید با درس آموزی از اعمال و رفتارهای خدایی این انسان‌های والا و با پرهیز از تظاهر و ریاکاری گره‌های زندگی آحاد جامعه به خصوص در مسائل مالی و معیشتی را باز کنند.

آل هاشم اضافه کرد: امروز امنیت و آرامش کشورمان مدیون فداکاری ایثارگران و شهدای گرانقدر و جانبازان عزیز است و همه باید قدر این نعمت‌ها را بدانند و در راه دفاع از آرمان‌های امام راحل، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب مانند آن‌ها جهادی عمل کنند.

کد خبر 5441504

منبع: مهر

کلیدواژه: جانبازان و ایثارگران تبریز بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی درختکاری گرد و غبار شیوع کرونا ایلام عکس استانها مشهد جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد
  • یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند