Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@18:41:24 GMT

تجلیل از سرباز فداکار ناجا از سوی دستگاه قضا

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۱۱۰۰

تجلیل از سرباز فداکار ناجا از سوی دستگاه قضا

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر غلام الواری، در آیین تجلیل از سرباز فداکار ناجا در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان گلستان که با از جان گذشتگی، مانع از بروز حادثه برای خودروی سواری پراید شد، اظهار کرد: اقدام فداکارانه و خالصانه ستوان دوم وظیفه ناجا، "مهدی اسدی" در نجات جان تنها سرنشین کودک این خودرو، مبین ماهیت ایثار در زیرمجموعه نیروی انتظامی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این سربازان مایه افتخار نیرو‌های مسلح هستند، ادامه داد: این شخصیت ها، باید به عنوان الگو به مردم و جامعه نیرو‌های مسلح معرفی شوند تا ماهیت واقعی نیروی انتظامی بر همگان آشکار شود.

رئیس سازمان قضایی گلستان، با اشاره به اینکه اقدام بی ریای این سرباز فداکار در توقف خودروی بدون راننده، مانع از بروز یک حادثه ناگوار شد، افزود: نام مقدس سرباز در نظام اسلامی و شاخصه‌های ملی ما دارای جایگاه رفیع و ارزشمندی است که با رشادت سربازان این مرز و بوم لحظه به لحظه اعتلا پیدا می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه ساله شاهد از جان گذشتگی‌های نیرو‌های خدوم ناجا و سایر نهاد‌های امنیتی، انتظامی و نظامی در جامعه هستیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی در هر شرایطی که قرار داشته باشد، نسبت به امنیت مردم بی تفاوت نیست.

الواری، با تأکید بر اینکه هیچ چیزی جز حس وظیفه شناسی و انسان دوستی نمی‌تواند یک فرد را به چنین واکنش فداکارانه‌ای وادار کند، خاطر نشان کرد: ایثار این سرباز حاکی از عمق فداکاری و احساس مسئولیت قاطبه کارکنان و سربازان نیروی انتظامی در انجام همه مأموریت‌های محوله است.

به گزارش ایسنا، سرباز وظیفه اهل نیشابور که در حال انجام وظیفه بود، زمانی که متوجه می‌شود خودرو پراید بدون راننده ای، شروع به حرکت کرده است، به سرعت خود را می‌رساند و با سپر قرار دادن جان خود، مانع از تصادف می‌شود. یک کودک تنها سرنشین این خودرو بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه روز جانباز سرباز فداکار سرباز ناجا گلستان مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه روز جانباز نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بالا بودن تعداد متوفیان حوادث رانندگی و آمار مجروحان در کرمانشاه زیاد است و همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در قرارگاه کاهش تصادفات استان که در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۹ نفر را در این حوادث از دست داده‌ایم و خانواده‌های زیادی داغدار و حتی بی سرپرست شده‌اند، آیا نباید با این وضعیت چاره‌ای بیندیشیم و به صورت عملیاتی اقدامات لازم را برای کاهش این مقدار تلفات انجام دهیم.

وی افزود: سال گذشته و تنها در دو کمربندی کرمانشاه ۴۰ نفر جان خود را به خاطر حوادث رانندگی از دست داده‌اند، تلفاتی که بسیار زیاد است و باید برای کاهش آن تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر همین اساس از سال گذشته تصمیم گرفتیم که جلسات را از پشت میز به سطح شهر و میادین ببریم تا از نزدیک مشکلات، نواقص و معضلات را شناسایی و برای آن چاره‌اندیشی کنیم.

سردار حاجیان اضافه کرد: با این حال برخی مدیران که درگیر رفع نواقص بودند به جز یکی دو بار در این بازدیدهای میدانی حضور پیدا نکردند که جای گلایه و انتقاد دارد.

وی تاکید کرد: هرچند در این بازدیدها اقدامات خوبی صورت گرفت و نواقص بعضی نقاط حادثه‌خیز رفع شد یا در حال رفع شدن است، اما کافی نیست و لازم است اقدامات گسترده‌تری صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: تأمین روشنایی میدان آزادی، تقاطع سردار سلیمانی و سایر معابر، اصلاح هندسی میدان نیایش، ایجاد دور برگردان میدان آناهیتا، اصلاح هندسی میدان ظفر و دوربرگردان میدان مقابل شرکت زمزم از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

سردار حاجیان تاکید کرد: همانگونه که بارها اعلام کرده‌ایم پلیس نمی‌تواند بنشینید و دست روی دست بگذارد و مرگ همشهریان و هموطنان خود را در حوادث ترافیکی مشاهده کند.

وی گفت: پلیس همانگونه که پاسخگوی کار و اقدامات خود است از دستگاه‌های مسئول نیز به نفع مردم مطالبه‌گری می‌کند و چنانچه آن‌ها به وظایف قانونی خود در خصوص رفع نقاط حادثه‌خیز و کاهش سوانح رانندگی عمل نکنند علیه آن‌ها اعلام جرم خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: علاوه بر بالا بودن تعداد متوفیان حوادث رانندگی و آمار مجروحان در کرمانشاه زیاد است و همه وظیفه داریم که در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم.

سردار حاجیان با بیان اینکه پلیس وظیفه خود می‌داند در هر شرایطی برای آسایش و رفاه حال مردم تلاش کند، تصریح کرد: امیدوارم سایر دستگاه‌های مسئول نیز با توان بیشتری پای کار بیایند و مدیران نیز در بازدیدهای میدانی و جلسات راهبردی شرکت کنند تا بتوان تصمیمات بهتری اتخاذ کرد.

کد خبر 749741

دیگر خبرها

  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند