Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان جانشین بسیج دانشجویی کشور، با اشاره به ایجاد شبهه‌های مختلف در جمهوری اسلامی توسط دشمنان افزود: دانشجویان باید به تمامی شبهات دشمن در فضای مجازی پاسخ داده و مشخص شود که فرق انقلاب در جمهوری اسلامی و دیگر انقلاب‌های دنیا چیست.

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در این مراسم با بیان اینکه مهم ترین اقدام بسیج دانشجویی در طول تاریخ انقلاب تشکیل راهیان نور بوده است، اظهار کرد: سازمان بسیج دانشجویی در چند سال گذشته اقدامات بسیار مهم و خوبی را در راستای افزایش فرهنگ در کشور و همچنین مبارزه با جنگ نرم استکبار انجام داده که باید برای مردم بازگو شود.

علیرضا کیخا با تاکید بر لزوم احیای فرهنگ شهادت در جامعه گفت: مقام معظم رهبری در یک سال گذشته بارها توجه به جهاد تبیین را یک فرضیه فوری و قطعی دانستند لذا می‌توان راهیان نور را بزرگترین و بهترین راه برای اجرای فرضیه جهاد تبیین در کشور نام برد.

وی با اشاره به ایجاد شبهه‌های مختلف در جمهوری اسلامی توسط دشمنان افزود: دانشجویان باید به تمامی شبهات دشمن در فضای مجازی پاسخ داده و مشخص شود که فرق انقلاب در جمهوری اسلامی و دیگر انقلاب‌های دنیا چیست.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور مهم‌ترین تفاوت ملت ایران با دیگر ملت‌های دنیا را جهاد در راه خدا دانست و بیان کرد: اتفاقات رخ داده توسط جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس یک دانشگاه معرفت برای ملت‌های آزادی‌خواه است که اگر مسئولان به آن اهتمام ورزند هیج مشکلی در کشور وجود نخواهد داشت.

کیخا با بیان اینکه منشا قدرت جمهوری اسلامی علاوه بر ولایت پذیری توجه به فریضه جهاد در راه خدمت به مردم است، گفت: مردم به مبانی انقلاب اسلامی باور دارند که نمونه بارز آن وجود شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم و توزیع بسته‌های معیشتی است که باعث حیرت جهانیان شد.

وی با بیان اینکه عدالتخواهی باید برای دفاع از انقلاب اسلامی باشد، عنوان کرد: فلسفه وجودی بسیج دانشجویی دفاع از اصول انقلاب اسلامی در دانشگاه است و اگر افراد در بسیج دانشجویی طوری عدالتخواهی کنند که مبانی انقلاب آسیب ببیند عدالتخواهی در مسیر نادرست است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسيج دانشجويي سازمان بسیج دانشجویی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند

به گزارش همشهری آنلاین،خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

دقایقی است در فضای مجازی، خبری با عنوان فعال شدن «دهک ریاست جمهوری» در فضای مجازی که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است که این خبر جعلی است و چنین خبری نیز از سوی ایسنا منتشر نشده است.

مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند.

برای چندمین بار است که سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و اعتبار ایسنا به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

چندی پیش نیز خبر جعلی دیگری با عنوان «واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان» به نقل از ایسنا در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده بود به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود اقدام کنند که ایسنا بلافاصله اعلام کرد چنین خبری را در هیچ یک از خروجی‌های خود منتشر نکرده است.

کد خبر 847603 منبع: ایسنا برچسب‌ها يارانه معيشتي خبر ویژه اینترنت - هکر سازمان هدفمندسازی یارانه ها سید ابراهیم رئیسی یارانه

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد