Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@20:48:37 GMT

دستور ویژه رئیسی درباره ریزگردهای خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۱۳۱۴

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: رییس جمهور دستور ویژه برای بررسی وضعیت ریزگردهای خوزستان صادر کرد که در همین راستا گزارش جامعی از بازدیدهای میدانی صورت گرفته به او و شورای عالی محیط زیست برای اخذ تصمیمات لازم ارائه خواهد شد.

به گزارش فارس، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور امروز در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی غدیر اظهار کرد: موضوع ریزگردها دارای دو منشا داخلی و خارجی است که طرح‌های در دست اقدام برای مقابله با آن‌ها پیگیری شده و برای منابع داخلی تصمیمات خوبی اتخاذ شده که برای سرعت در اجرای آن‌ها پرداخت‌ها تسریع خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تمام طرح های مصوب سفر رییس جمهور به این استان فعال هستند و از پیشرفت فیزیکی بسیار مطلوبی برخوردارند.

وی ادامه داد: وزارت نفت در راستای رسالت اجتماعی خود، اعتبار قابل توجهی برای اجرای برخی طرح‌ها به ویژه تامین آب شرب در خوزستان در نظر گرفته است که این موضوع می‌تواند در کاهش مشکل مردم این استان موثر باشد.

سید صولت مرتضوی تصریح کرد: نیاز همه شهرستان‌های خوزستان بر اساس اسناد بالادستی مورد توجه دولت است که برای تامین اعتبار نیازهای اساسی در اولویت قرار گرفته است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی دولت از اصلاح ماده ۴۱ قانون کار در پی درخواست کارگران و دستور رئیس جمهور

مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رئیس‌جمهور اشاره‌ای داشتند که ما آن را درک کرده و از ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ عقب نشینی کردیم و فعلا اراده‌ای برای اصلاح این ماده قانونی نداریم.

 مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جلسه روز کارگر که با حضور رئیس جمهور برگزار شد برخی از نمایندگان تشکل‌ها از رئیس‌جمهور درخواست کردند که تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران مانند گذشته بر عهده شورای عالی کار باشد و این امر به مجلس شورای اسلامی سپرده نشود.

رئیس‌جمهور نیز اشاره‌ای داشتند که ما آنرا درک کرده و از ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ عقب نشینی کردیم و فعلا اراده‌ای برای اصلاح این ماده قانونی نداریم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • عقب‌نشینی دولت از اصلاح ماده ۴۱ قانون کار در پی درخواست کارگران و دستور رئیس جمهور
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال