Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکولاس آنلکا از سختی ها و جذابیت های بازی برای رئال مادرید می گوید.

نیکولاس آنکلا، مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت مقابل پاری سن ژرمن، به تمجید از این تیم پرداخته است.

طرفداری | به نقل از RMCsport، آنلکا گفت:

بازی برای باشگاهی مثل رئال مادرید، بزرگترین باشگاه دنیا و موفق ترین تیم لیگ قهرمانان اروپا، هرگز آسان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بودن در قله فوتبال اروپا، اینکه بتوانید در کنار بهترین های دنیا بازی کنید و پوشیدن آن پیراهن، چیز خاصی است. بله برای من آنطور که می خواستم پیش نرفت، اما هنوز هم خاطره مثبتی محسوب می شود چون در نهایت فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدیم.

فشار زیادی از سوی هواداران و اولتراها وجود دارد. این را حس می کنید که باشگاه به کسب پیروزی و قهرمانی ها عادت کرده است. حس می کنید که باید پیروز شوید و در هر بازی عملکرد خوبی داشته باشید. باید 200% توان خود را بگذارید. مطلقاً در هر مسابقه باید عملکرد خوبی داشته باشید. این سخت است و ذهنیت قوی می خواهد. هر روز، چهره شما روی جلد روزنامه ها قرار می گیرد. وقتی به این باشگاه می رسید، کار برای شما سخت است اما این هم بخشی از کار هر فوتبالیستی است که می خواهد موفق شود.

اخبار داغ 

کارت قرمز امین قاسمی نژاد؛ صحنه‌ ای که کسی متوجه نشد روزبه چشمی از بازی با نفت آبادان محروم شد استفانو پیولی: اینتر شانس اصلی اسکودتو است؛ برای خرید ژیرو یک تماس ویدئویی کافی بود داوید دخیا: یک روز منچستریونایتد را به جایگاه واقعی‌اش بر می‌گردانیم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا

کورتوا در تمرینات رئال مادرید درخشان ظاهر شده و ممکن است در بازی‌های حساس تیمش در هفته‌های پیش رو نیز به میدان برود

طرفداری | به گزارش رلوو، تیبو کورتوا که به دلیل پارگی رباط صلیبی هنوز در فصل جاری به میدان نرفته‌، پس از بهبود مصدومیتش، در تمرینات رئال مادرید عالی ظاهر شده و عملکرد او روز به روز در حال پیشرفت است. کورتوا با رسیدن به مرز آمادگی کامل، در لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ حضور داشت و حتی روی نیمکت این تیم نیز قرار گرفت. با استناد به صحبت‌های کارلو آنچلوتی، تیبو کورتوا به احتمال قوی در دیدار برابر کادیز (شنبه هفته آینده) به میادین باز خواهد گشت.

حضور کورتوا در دیدارهای سرنوشت‌ساز فصل

رئال مادرید روز چهارشنبه هفته جاری در دیداری از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. با توجه به ثبت نتیجه ۲-۲ در بازی رفت و همچنین برگزاری بازی برگشت در استادیوم سانتیاگو برنابئو، شاگردان کارلو آنچلوتی از شانس خوبی برای صعود به فینال برخوردارند.

با توجه به درخشش آندری لونین در بازی‌های گذشته و اینکه رئال مادرید نمی‌خواهد روی کورتوا ریسک کند، به احتمال زیاد در بازی روز چهارشنبه نیز شاهد حضور سنگربان اوکراینی در ترکیب کهکشانی‌ها خواهیم بود؛ اما در صورت صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا، این احتمال وجود دارد که تیبو کورتوا در چارچوب دروازه لوس بلانکوس برای این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز قرار بگیرد. از نظر کادرفنی و کادر پزشکی رئال مادرید، هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای به تأخیر انداختن بازگشت کورتوا به میادین تا شروع فصل آینده وجود ندارد، چرا که او بدون مشکل در تمرینات حاضر می‌شود و همچنین از آمادگی بالایی برای حضور در بازی‌های حساس تیمش برخوردار است.

کورتوا در فینال ۲ فصل قبل، در نقش منجی رئال مادرید ظاهر شد و با مهارهای پرتعداد و فوق‌العاده خود، نقش پررنگی در قهرمانی تاریخی کهکشانی‌ها در آن فصل ایفا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)