Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:07:51 GMT

نشان جانبازی بر سینه ۱۰ هزار رزمنده اردبیلی

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۱۵۱۸

نشان جانبازی بر سینه ۱۰ هزار رزمنده اردبیلی

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل عصر دوشنبه همزمان با روز جانباز با حضور در منزل محسن اسماعیل‌زاده جانباز ۷۰ درصد اردبیلی با ابلاغ سلام و تهیت رهبری معظم انقلاب، جانبازان را اسطوره‌های صبر و ایثار در پایداری و صلابت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

آیت‌الله سید حسن عاملی از جانبازان به عنوان ولی نعمات جامعه و مجاهدان راه استقلال، آزادی، عزت و شرف این مرز و بوم یاد کرد و گفت: ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر از رزمندگان این استان به نشان جانبازی نائل آمدند که به وجود چنین سرمایه‌های معنوی افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ۱۵۰ نفر از این جانبازان به درجه و رتبه جانبازی بیش از ۷۰ درصد نائل آمدند که در حقیقت بعد از رشادت‌های به یادماندنی امروز در سنگر دفاع از انقلاب و حریم ولایت سر از پا نمی‌شناسند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل مظلومیت جانبازان و ایثارگران را یادآور شد و افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب امروز سعی می‌کنند تا این فرهنگ ارزشمند را به حاشیه رانده و به نوعی از انتقال این فرهنگ به نسل آینده جلوگیری کنند.

آیت‌الله عاملی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ضروری است تا در این میدان سخت مبارزه فرهنگی مجموعه‌های انقلابی و نهادهای ارزشمند بکوشند تا خاطرات و گنجینه‌های معرفتی همه ایثارگران اعم از شهدا، جانبازان و آزادگان را جمع‌آوری کرده و به نسل‌های بعدی به عنوان یک سیره ارزشمند منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز ولادت حضرت عباس (ع) علمدار دشت نینوا که به نام روز جانباز نامگذاری شده، در شهرهای مختلف استان تجلیل از جانبازان و افتخارآفرینان هشت سال دفاع مقدس انجام شد.

کد خبر 5441537

منبع: مهر

کلیدواژه: جانبازان و ایثارگران رزمندگان اسلام امام جمعه اردبیل سید حسن عاملی رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران شهدا آزادگان جنگ تحمیلی حضرت عباس ع دفاع مقدس جنگ تحمیلی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی درختکاری گرد و غبار عکس استانها شیوع کرونا ایلام جهاد تبیین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند

همزمان با روز جهانی کارگر، کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078471 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد