Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان فرماندار کلاله با بیان اینکه متأسفانه حدود ۴۰ هزار نفر برای دریافت مرحله سوم واکسن کرونا مراجعه نکردند، گفت: این مسئله پذیرفتنی نیست.

فرهاد شیبک عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان کلاله بر تأکید بر ضرورت تکمیل هر سه دوز واکسن کرونا، اظهار کرد: گفت: متأسفانه با وجود سرایت بالای ویروس منحوس کرونا و تأثیر واکسن برای مقابله و پیشگیری از ابتلا به این بیماری هنوز برخی از افراد اعتقادی به واکسن ندارند و برای تزریق واکسن اقدام نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی افراد با عدم تزریق واکسن رنگ بندی کرونایی شهرستان را با مشکل مواجه کرده و با قرار دادن کلاله در وضعیت قرمز کرونایی محدودیت هایی را برای شهرستان ایجاد کردند، افزود: متاسفانه بیش از ۲۰ هزار نفر از افراد بالای پنج سال جمعیت شهرستان برای واکسیناسیون مرحله اول اقدام نکردند.

فرماندار کلاله با بیان اینکه متأسفانه ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفر از جمعیت هدف شهرستان کلاله برای دریافت مرحله دوم واکسن کرونا و حدود ۴۰ هزار نفر برای دریافت مرحله مهم سوم مراجعه نکردند، متذکر شد: این مسئله پذیرفتنی نیست، متأسفانه بیماری کرونا شهرستان را در شرایط نامناسب قرار داده است.

شیبک بر ضرورت راه اندازی کمیته سلامت روستایی با کمک و نظارت بخشداری، شورای بخش و شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: باید کمیته سلامت روستایی متشکل از دهیار، بسیج، شورا، معتمد و روحانی بعنوان ابتکار شهرستانی برای ترغیب و تشویق مردم به واکسیناسیون  فعال‌تر شوند.

همچنین به گفته دکتر ابراهیم فدایی، مدیر بهداشت و درمان کلاله؛ در حال حاضر ۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) بستری هستند و متأسفانه اکثر این بیماران مرحله سوم واکسن کرونا تزریق نکردند.

گفتنی است؛ در حال حاضر ۳۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که از این تعداد ۸۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند و ۴۴ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

همچنین شهرستان های بندرگز، بندرترکمن، گمیشان، مینودشت، گالیکش و کلاله در وضعیت قرمز کرونایی و شهرستان های گرگان، آزادشهر، آق قلا، علی آبادکتول، کردکوی، مراوه تپه و رامیان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و گنبدکاووس تنها شهر با وضعیت زرد کرونایی در گلستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تزریق واکسن کرونا دوز سوم واکسن کرونا كلاله واکسن کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه

محمدحسن یحیی نژاد مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز مازندران گفت: با اتمام عملیات گازرسانی و تست مقاومت و نشتی به خطوط لوله، گاز ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه تزریق شد.

او افزود: برای گازرسانی به این ۶ روستا در مجموع ۷۷ هزار و ۷۵۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

یحیی نژاد پروژه گازرسانی به ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه را شامل دراسله، گرمخانی، شش رودبار، کنگل بن، گلناب دره و میانرود ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور