Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس تهران در حالی به تیم نفت آبادان باخت که کم باخت ترین تیم فوتبال ایران در لیگ های 2 سال اخیر بوده است

پرسپولیس طی 2 فصل اخیر مسابقات فوتبال لیگ برتر تنها 3 بار بازنده شده، در این مدت پرسپولیس 2 بار برابر آلومینیوم اراک و یک بار برابر نفت آبادان بازنده بوده است.

به گزارش طرفداری، در 2 فصل اخیر تعداد باخت های تیم های مختلفی که هم در لیگ گذشته و هم در لیگ امسال حضور داشته اند به شرح زیر بوده است:

پرسپولیس 3 باخت استقلال 6 باخت سپاهان 8 باخت (البته سپاهان یک بار هم به گل گهر باخته بود که به حکم انضباطی این جدول تغییر کرد) فولاد خوزستان 12 باخت پیکان 13 باخت ( یک باخت پیکان به حکم انضباطی کم شده است) آلومینیوم اراک 14 باخت گل گهر سیرجان 16 باخت ( البته 3 باخت انضباطی در این مدت نصیب آنها شد) مس رفسنجان 16 باخت نفت آبادان 18 باخت تراکتور 19 باخت نساجی 20 باخت ذوب آهن 24 باخت نفت مسجدسلیمان 25 باخت پدیده مشهد 26 باخت

این آمار نشان می دهد پرسپولیس هنوز در 2 سال اخیر کم شکست ترین تیم لیگ بوده است

اخبار داغ 

کارت قرمز امین قاسمی نژاد؛ صحنه‌ ای که کسی متوجه نشد روزبه چشمی از بازی با نفت آبادان محروم شد استفانو پیولی: اینتر شانس اصلی اسکودتو است؛ برای خرید ژیرو یک تماس ویدئویی کافی بود داوید دخیا: یک روز منچستریونایتد را به جایگاه واقعی‌اش بر می‌گردانیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای تاریخی کمیته انضباطی درباره تماشاگران پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان صادر کرد.

متن رای کمیته انضباطی به شرح زیر است:
در خصوص گزارش‌های ابرازی علیه باشگاه‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در رابطه با تخلفات صورت گرفته در بازی دو تیم در روز 12 اردیبهشت ماه از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی تهران، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه و ناظر انضباطی، پاسخ استعلام بعمل آمده از حراست فدراسیون فوتبال، اظهارات نمایندگان هر دو باشگاه در جلسه کمیته انضباطی مورخ 17 اردیبهشت ماه، تخلفات انتسابی به هر دو باشگاه محرز و مسلم تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد 86 و 113 مقررات انضباطی باشگاه پرسپولیس در رابطه با استفاده از مواد آتش‌زا، لیزر ، مواد محترقه و الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به بازیکنان تیم مقابل و باشگاه سپاهان در رابطه با استفاده از لیزر، مواد محترقه، الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به داور مسابقه و نیز مسئولیت تضامنی در قبال رفتار هوادار این تیم به نام نصراله گرگزن هر یک از دو باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال جریمه نقدی و برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان به عنوان تماشاگر در ورزشگاه‌های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده 89 مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می‌شوند.

همچنین با توجه به احراز تقصیر نسبت به برخی از مشوقین منتسب به دو باشگاه در عدم جلوگیری از بروز بدرفتاری توسط تماشاگران در سکوهای ورزشگاه آزادی قبل و حین مسابقه و انطباق ترک فعل صورت گرفته در قبال نقض مقررات و سوء رفتار صورت گرفته مستند به مواد 85 و 117 مقررات انضباطی آقایان جعفر شهبازی، مصطفی کباری، صادق طاولی، امیر فریدونی، مجتبی علیمردانی، داود معصوم دوست، باقر جلیل‌پور، محسن کاظمی، میلاد خانه‌ساز طوسی، محمد علی طهرانی، ابراهیم بابایی، مهدی مهدی خانی و امید فروتن از حضور در کلیه ورزشگاه‌های برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور به مدت یک ماه محروم می‌شوند.

رأی صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و تماماً ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است. ضمناً پرونده در خصوص رسیدگی به تخلف رئیسکانون هواداران باشگاه سپاهان نیز مفتوح خواهد بود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904045

دیگر خبرها

  • رای تاریخی کمیته انضباطی درباره تماشاگران پرسپولیس و سپاهان
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال