Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ محمود سعادتی گفت: شب گذشته در پی اعلام یک مورد تیر اندازی منجر به جرح یک شهروند در خیابان طباطبائی زاهدان بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان در محل حاضر شدند.

او گفت: با حضور مأموران در محل و تحقیقات میدانی از شاهدان عینی ماجرا مشخص شد که ۴ نفر سرنشیان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با سلاح ساچمه زن به سمت مردی میانسال تیر اندازی و با مجروح ساختن او از محل فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: با حضور نیروی‌های امدادی فرد مجروح به مراکز درمانی منتقل و تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان تیر اندازی آغاز شد.

سرهنگ سعادتی گفت: با تلاش بی وقفه پلیس عاملان این تیر اندازی در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و هر ۴ متهم در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

او گفت: با اقرار متهمان به تیر اندازی به این شهروند به دلیل اختلافات مالی، متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهم تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مدرسه در دام پلیس

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وقوع سرقت دوربین‌هایی مدار بسته از یک مدرسه در فروردین ماه امسال در محدوده "خاورشهر "، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۷ قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری خاورشهر با شیوه و شگرد خاص پلیسی، متهمان که ۲ مرد حدوداً ۳۳ الی ۳۵ ساله و از اتباع کشور همسایه بودند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی به شناسایی مخفیگاه متهمان اشاره و تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مالخر اموال مسروقه و مخفیگاه وی نیز در محدوده "خاورشهر" شناسایی شد.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر ۳ متهم (۲ سارق و مالخر) را در عملیات‌های منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه، تمامی دوربین‌های به سرقت رفته از مدرسه کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری خاورشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از مدرسه و ۵ فقره سرقت دیگر معترف شده و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی عنوان کردند. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت