Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته از محل بند الف تبصره ۱۸ به سازمان جهاد کشاورزی ۳۰۰ میلیارد تومان بود، گفت: تا حال حاضر ۱۰۵ طرح با ۱۷۰ میلیارد تومان معرفی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله قصابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  با بیان اینکه ۸ ردیف اعتباری عمده در سال ۱۴۰۰ برای جهاد کشاورزی پیش‌بینی شده بود اظهار داشت: این تسهیلات با سود بین ۱۲ تا ۱۴ درصد با عاملیت دو بانک کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید انجام قرار بر پرداخت داشت و اعتباری که امسال به بانک کشاورزی ابلاغ شد ۳۰۰ میلیارد تومان سهمیه استان زنجان بود که در دو فاز ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا حال حاضر ۱۰۵ طرح با ۱۷۰ میلیارد تومان معرفی شده است، افزود: این میزان اعتبار تا حدودی عملیاتی شده و در دست اقدام است با این وجود از ۱۷۰ میلیارد تومان ۴ فقره با ۲۶ میلیارد تومان عملیاتی شده است.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه از محل صندوق کارآفرینی امید نیز اعتباری برای استان پیش‌‌بینی شده که ۶۵ میلیارد تومان بوده است، گفت: ۲۴ میلیارد تومان از این مبلغ تخصیص یافته و ۵۶ طرح انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین مقداری تسهیلات توسط وزرات خانه به سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ارائه شده و عمده آن مربوط به مکانیزاسیون است، ابراز داشت: میزان اعتبار امسال ۱۱۸ میلیارد تومان بود که از این محل ۹۵۱ فقره با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان مصوب شده و ۸۰ درصد اعتبار برای خرید تراکتور و سایر ادوات و تجهیزات استفاده شده است.

قصابی با اشاره به اینکه در راستای رونق تولید ۲۲ فقره از محل تسهیلات مذکور معرفی شده، و ۵۱ میلیارد تومان مصوب شده است، خاطر نشان کرد: علاوه بر این دامدار کارت نیز کارت اعتباری ۵۰ میلیون تومانی است که به دامداران ارائه می‌شود و اعتباری که برای استان زنجان پیش‌بینی شده ۱۴ میلیارد تومان است و در این راستا ۵۹۹ فقره با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه در طرح اشتغال خانگی نیز اعتبار متمرکز است و تقسیم بین دستگاهی نشده است، گفت: از این محل ۶۳ فقره با ۵ میلیارد و ۹۷ میلیون تومان انجام و ۱۰۹ فقره معرفی شده است و تا آخر سال نیز تفاوت بین این دو پرداخت خواهد شد.

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به طرح جهش تولید در دیمزارها نیز عنوان کرد: این طرح مشترک بین جهاد کشاورزی، بنیاد برکت و بانک ملی است و جهاد کشاورزی ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در راستای تجهیز و خرید ادوات کشت دیم در نظر گرفته است، این نوع تسهیلات ۱۱ درصدی است که از این مقدار ۶ میلیارد و ۵ میلیون تومان در قالب ۷۳ فقره جذب شده قطعی شده است.

وی با اشاره به اینکه در قالب کشت پاییزه گندم و جوهر ساله بانک کشاورزی تسهیلات ارائه می‌دهد، ابراز داشت: طبق اخرین امار از ۶ هزارو ۴۵۸ میلیارد تومان تسهیلات یکساله، ۳۵۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ارائه شده و تا پایان سال جاری نیز بقیه تسهیلات ارائه خواهد شد.

قصابی با بیان اینکه در بحث آبیاری تحت فشار نیز کمک بالا عوض به کشاورزان تعلق می‌گیرد، گفت: در سال ۱۴۰۰ قریب به ۴۵۹ هکتار در قالب ۲۷ فقره طرح با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است و در این راستا ۵۰ میلیارد تومان اعتبار وجود دارد و تا زمانی که اعتبار معتبر وجود داشته باشد پرداخت‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی استان زنجان میلیارد تومان معرفی شده میلیون تومان معرفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد