Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه در نشست کارگروه مقابله با گرد و غبار در استان خوزستان اظهار کرد: برای تأمین حق‌آبه تالاب‌ها، توسعه نهال کاری و حفظ نهال کاری‌های موجود و تأمین اعتبار دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی برای مبارزه با گرد و غبار خوزستان به مدت پنج سال باید تصمیم گیری‌های لازم را در جلسه جمع‌بندی با رئیس جمهور انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای منشأ خارجی گرد و غبار باید همکاری لازم انجام شود، افزود: پروژه‌های مربوط به سفر رئیس جمهور در خوزستان نیز پیشرفت خوبی دارد؛ همچنین نباید زمان را برای خدمت به مردم به ویژه مردم خوزستان که شایسته خدمت هستند از دست داد.

مرتضوی گفت: تأمین حداقل ۷۰ مترمکعب بر ثانیه برای حق آبه تالاب‌های خوزستان، تأمین اعتبار دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای توسعه نهال کاری و درختکاری، حفظ نهال کاری‌های موجود علاوه بر تأمین آب برای آنها از جمله اقدامات مهمی است که برای مقابله با ریزگردها در خوزستان باید مدنظر باشد.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری و حل مشکلات مردم تصریح کرد: در حال حاضر حلقه مفقوده عدم همگرایی است در حالی که اگر کنار هم موضوعات و مشکلات را پیگیری و برای رفع آن تلاش کنیم، بسیاری از مسائل در کشور از جمله در استان خوزستان قابل حل بودند.

مرتضوی با اشاره به اینکه هر کدام از دستگاه‌های اجرایی باید خود متولی پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور باشد، عنوان کرد: باید از اعتبارات به نحو مطلوب‌تر استفاده کرد و با اتکا به توانمندی‌های داخلی به مردم خدمات رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ سال شکوفایی خواهد بود، یادآور شد: یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان از نفت و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از اوراق بهادار برای اتمام پروژه‌های خوزستان در سفر رئیس جمهور به استان تخصیص داده شد.

کد خبر 5441576

منبع: مهر

کلیدواژه: سید صولت مرتضوی تخصیص اعتبارات پروژه های نیمه تمام استانداری خوزستان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی درختکاری گرد و غبار عکس استانها شیوع کرونا ایلام جهاد تبیین مشهد میلیارد تومان رئیس جمهور نهال کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است

وزیر کشور با اشاره تشیکل استان تهران شرقی و غربی گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیازهای هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود و این موضوع در دست بررسی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع انسداد مرزها گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و کار در مقاطع مختلفی دنبال و بعضاً رها شده است. اکنون رئیس‌جمهور در این خصوص تصمیمات مهمی گرفته‌اند و برای آن منابع جدیدی پیش‌بینی شده تا این کار با همت بیشتری انجام شود که در دست اجراست.

وی با بیان اینکه موضوع استان تهران شرقی و غربی در دست بررسی است، گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیازهای هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره توافق با پاکستان برای ورود به خاک این کشور به منظور مبارزه تروریست‌ها، گفت: مقامات پاکستانی کاملاً اظهار آمادگی کردند که با هماهنگی هم اقداماتی هم انجام دهیم. الان بحث ادامه عملیات مطرح نیست؛ موضوع مهم این است که آنها هم کاملاً با جمهوری اسلامی ایران در موضوع مبارزه با تروریسم هم‌نظر هستند. بعد از سفر رئیس جمهور گام‌های خوبی برداشته می‌شود.

وحیدی با اشاره به تخصیص اعتبار برای بازسازی خرابی‌های پس از سیل استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: فعلاً دولت مصوب کرد که ۱.۵ همت اعتبار تخصیص پیدا کند، البته طبیعتاً ممکن است بیش از اینها نیاز باشد که در وقت مقتضی با ارزیابی‌های مجدد، تخصیص اعتبار خواهد کرد.

کد خبر 749710

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری