Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد وحیدی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار تهران با صدور حکمی قاسم محمد طهرانی را به مدت چهار سال به عنوان فرماندار تهران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن منصوری روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تهران،  با بیان اینکه باید استان تهران به عنوان پیشانی کشور مسئله فقر مطلق را حل کنیم، اظهار داشت: از وظایف مهم مدیران صرف وقت و انرژی کافی بر روی جهاد تبیین برای افزایش سرمایه اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری در ادامه اضافه کرد: در لایه های پایین تر مدیریتی از جوانان انقلابی به کار گرفته شود تا کادر مدیریتی کشور از میان آنان استخراج شود.

استاندار تهران بر لزوم تمرکز بر حل مسئله مردم در دستگاه ها تاکید کرد و یادآور شد: دستگاه ها باید در استان تهران کار مردم را تا نقطه انتهایی پیش ببرند و از ماموریت های مهم فرماندار جدید تهران و مجموعه دستگاه ها توجه به حاشیه ها است.

عیسی فرهادی فرماندار سابق تهران، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات فرمانداری تهران در طی دوران ۱۰ سال مسئولیتش به عنوان فرماندار تهران از برگزاری چندین دوره انتخابات با حجم گسترده در کلان شهر تهران سخنانی را ایراد داشت.

ایشان با اشاره به ایجاد هماهنگی و همدلی میان فرمانداری، استانداری و شهرداری تهران گفت:‌ رفع مشکلات تهران به عنوان نماد کشور تنها با اتفاق نظر عملی خواهد بود.

قاسم محمدتهرانی فرماندار جدید تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اخذ مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ براساس فرمایشات ایشان هر فردی در جمهوری اسلامی مسئولیتی را می‌پذیرد در هر کجا که باشد باید آنجا را مرکز عالم برای خدمت به مردم بداند. بی‌تردید در تهران مشکل‌ترین کار درهم تنیدگی موضوعات است. ارشدترین مقامات کشور در شهر تهران حضور دارند و همین موضوع تهران را متفاوت می‌کند.

وی افزود: فرماندار زابل و تهران یکی هستند و همگی مسئولیت مشترکی دارند؛ اما در هم تنیدگی موضوعات در تهران باعث شده که کارها به درستی به سامان ننشیند. مشکل امنیت، اقتصاد و مشکلات اجتماعی تهران معضلات عمومی کشور هستند که هر کدام از آن‌ها حل و فصل شوند معضلات کشور حل شده اما بی‌تردید بزرگی کار نباید باعث شود که در حل معضل و مشکل کوتاهی کنیم.

فرماندار تهران ضمن قدردانی از اعتماد استاندار تهران برای دادن مسئولیت فرمانداری تهران گفت:‌ چارت فعلی فرمانداری تهران با این تعداد نیرو کفاف نیاز تهران را نمی‌دهد و شاید باید برای تهران نگاه متفاوتی را در دستور کار قرار داد. به دنبال توسعه فرمانداری تهران در سطح مناطق هستیم و با ناحیه محور کردن کار می‌تواند به تدریج به مدلی کارآمد که بتواند تهران را سامان دهد برسیم.

وی با تأکید بر توجه به جوان گرایی در سطح فرمانداری گفت:‌نخستین انتصابات ما در فرمانداری تهران نیز از جوانان بوده و فردی زیر ۳۵ سال به عنوان نخستین انتصاب ما در این فرمانداری بوده است. اتفاق خوبی که در حال حاضر بین فرمانداری، استانداری و شهرداری تهران رخ داده هماهنگی و همدلی میان آن‌ها است. مردم انتظار بیشتری از ما دارند و نباید مسئولیت‌ها میان دستگاه‌ها پاس کاری شود. بی‌تردید با جدیت و اقتدار کار فرمانداری تهران را به پیش خواهم برد و رفع مشکلات تهران به عنوان نماد کشور تنها با اتفاق نظر انجام خواهد شد.

در پایان این مراسم استاندار تهران با اهدای لوحی از زحمات چندین ساله «عیسی فرهادی» فرماندار سابق تهران تقدیر و تشکر به عمل آورد و ضمن اعطای حکم مسئولیت «قاسم محمد طهرانی» به عنوان معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران، برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فرماندار شهرستان استان تهران فقر انرژی سرمایه فرماندار انتخابات شهر تهران شهرداری تهران مشکلات مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی اقتصاد شهرداری معاون فرمانداری تهران استاندار تهران دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان