Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنجایش ورزشگاه فعلی چلسی ۴۱ هزار و ۸۳۷ نفر است و آن‌ها دیر یا زود مجبور خواهند بود که ورزشگاه بزرگ‌تری را برای پذیرایی از هواداران خود تدارک ببینند. 

هزینه بالای بازسازی ورزشگاه استمفوردبریج، کار واگذاری این باشگاه به مالکی جدید را سخت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، در حال حاضر حداقل دو گروه سرمایه گذاری در حال ارزیابی خریدن باشگاه چلسی هستند ولی مخارج بالایی که ورزشگاه خانگی این تیم می‌طلبد، آن‌ها را عقب نگه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که مشتریان چلسی به فکر خریدن این باشگاه در ازای رقمی حدود ۲ میلیارد پوند هستند، ۱ میلیارد پوند هزینه دیگر برای بازسازی ورزشگاه استمفوردبریج آن‌ها را به تجدید نظر در این مورد وادار می‌کند. یک منبع آگاه در این خصوص به تلگراف گفته است:

مشکل چلسی، ورزشگاه تیم است. یک معامله ۲ میلیاردی، در اصل ۳ میلیارد آب می‌خورد چون بالاخره در یک مقطع باید استمفوردبریج را بازسازی کرد. 

رومن آبراموویچ که هفته گذشته از قصد خود برای فروش باشگاه پرده برداشت، پس از ناتوانی در تمدید ویزای خود در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت بیخیال پروژه احداث ورزشگاه جدیدی برای چلسی به قیمت ۵۰۰ میلیون پوند شود. چلسی مجوز لازم برای ساخت ورزشگاهی جدید در محل ورزشگاه فعلی خود را دریافت کرده است ولی چنین چیزی مستلزم این است که آن‌ها حداقل به مدت ۳ سال در ورزشگاه دیگری پذیرای مهمانان خود باشند. گفتنی است در حال حاضر حتی ظرفیت ورزشگاه خانگی وست هم و نیوکاسل نیز از استمفوردبریج بیشتر است و چنین چیزی روی درآمد باشگاه تاثیر مستقیم دارد. 

اخبار داغ 

کارت قرمز امین قاسمی نژاد؛ صحنه‌ ای که کسی متوجه نشد روزبه چشمی از بازی با نفت آبادان محروم شد استفانو پیولی: اینتر شانس اصلی اسکودتو است؛ برای خرید ژیرو یک تماس ویدئویی کافی بود داوید دخیا: یک روز منچستریونایتد را به جایگاه واقعی‌اش بر می‌گردانیم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت