Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ۶ ماه گذشته ۲۸۰ هزار مورد شکایت، پیشنهاد و انتقاد از طریق سامانه بازرسی وزارت مردم و سامانه سامد به وزارت کار ارجاع شده است.

به گزارش ایران آنلاین،  دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» در مراسم رونمایی از سامانه «ارزیابی مدیران توسط کارمندان» گفت: همچنین سامانه سوت‌زنی برای گزارش  فساد نیز در روزهای گذشته در وزارت مردم راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۵۰ درصد فعالیت‌های وزارتخانه را مدیران میانی و رده‌پایین انجام می‌‌دهند و انتخاب مدیران، ۸۰ درصد وابسته به ارزیابی‌های انجام شده است که بخشی از این ارزیابی در هنگام انتخاب مدیران و بخشی نیز بعد از انتصاب مدیران انجام می‌شود‌ بنابراین کسی که به سمت مدیریت منصوب می‌شود، بلافاصله ارزیابی عملکردشان آغاز می‌شود.

عبدالملکی اضافه کرد: بازرسی و نظارت از عملکرد مدیران به هیچ ‌وجه از قبل اعلام نمی‌شود و دفتربازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت کار در هر زمان می‌تواند بر عملکرد مدیران و کارمندان نظارت کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای انتصاب مدیران جدید در وزارت مردم ۳ هزار و ۵۰۰ نفر را ارزیابی کردیم و از بین آنها ۴۰۰ نفر تاکنون انتخاب شده و در پست‌های مدیریتی قرار گرفتند و بعد از انتصاب، ارزیابی عملکرد آنها بلافاصله شروع می‌ شود.

عبدالملکی بیان کرد: پست‌ها، امانت‌هایی از جانب ۸۵ میلیون ایرانی است که در اختیار ما قرار گرفته است‌ متأسفانه برخی از جریانات سیاسی می‌گفتند فلان شخص را به عنوان مدیر منصوب کنید، در حالی که به آنها گفتیم باید ارزیابی انجام شود و کسانی که در ارزیابی موفق می‌شوند، منصوب خواهند شد.

وی گفت: یکی از معیارهای ارزیابی مدیران، کارمندان تحت امر هستند که آنها هم از طریق سامانه ارزیابی مدیران به ارائه نظرات و انتقادات می‌پردازند.

عبدالملکی تأکید کرد: در قالب نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم در دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد، گزارش شد که ۱۰ هزار شکایت از طریق سامانه وزارتخانه ثبت شده است.

وی گفت: ۲۶۰ هزار درخواست و شکایت از طریق سامانه سامد ریاست‌ جمهوری به وزارتخانه ارجاع شده و در مجموع ۲۸۰ هزار مورد شکایت، پیشنهاد و انتقاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارجاع شده است.

عبدالملکی تأکید کرد: در حوزه بازرسی قرار نیست از پیش اطلاع‌‌رسانی انجام شود بلکه باید به صورت آنی و بدون برنامه‌ریزی، نظارت و بازرسی انجام شود و کارمندان و مدیران موظف هستند با بخش نظارت و ارزیابی همکاری کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ابراز خرسندی از انتخاب «مهری طالبی دارستانی» به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت کار اظهار کرد: انصافاً وی مجاهدانه در این حوزه کار کرده‌اند و غیر از مسئولیت‌هایی که داشته‌اند سال‌ها مطالبه‌گر مشکلات مردم بوده‌اند و ما وی را فردی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی میدانیم.

وی تصریح کرد: انتصاب وی باعث برکات زیادی شد و حوزه ارزیابی عملکرد وزارتخانه به معنای واقعی متحول شده و حضور وی در همین مدت کوتاه منشأ خیر و اثرات مثبت بوده است.بحمدلله این حوزه، عملکرد بسیار قابل قبولی داشته است.

 

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی ارزیابی عملکرد طریق سامانه وزیر تعاون وزارت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت

ایسنا/کردستان جهش تحصیلی فرآیندی است که باید همه جانبه به آن نگریسته شود و خانواده‌ها علاوه بر هوش و استعداد فرزندان خود، باید توانایی‌های فردی، اجتماعی و روحیات آنان را هم در نظر بگیرند و با آگاهی کامل تصمیم‌گیری کنند.

در همین راستا رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دانش‌آموزان دوره ابتدایی متقاضی شرکت در ارزیابی جهش تحصیلی از ۱۵ اردیبهشت تا پایان خرداد جاری برای ثبت نام اقدام کنند.

طالب محمدی اظهار کرد: ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش از پایه‌های دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم و جهش برای بار دوم با رعایت شرایط و مشروط به رای کمیسیون (منطقه) و سایر مقررات مربوط است.

وی افزود: جهش از پایه اول به سوم و جهش برای بار دوم مشروط به اخذ رای کمیسیون (منطقه/استان) و ثبت شماره و تاریخ آن در سامانه سیدا است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان ادامه داد: مدارس ابتدایی دارای داوطلب جهش تحصیلی پس از دریافت درخواست کتبی ولی دانش آموز(با سطح پیشرفت خیلی خوب)، بررسی در شورای مدرسه و در صورت نیاز، تایید کمیسیون خاص در سامانه سیدا نسبت به ثبت مجوز اقدام می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: مدیران مدارس در مرحله بعد با ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش(my.medu.ir) نسبت به تایید صحت اطلاعات دانش آموزاقدام کرده، سپس اولیا با ورود به سامانه فوق نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام، پرداخت و رزرو نوبت اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که موفق به گذراندن ارزیابی هوش شدند در آزمون تحصیلی پایه مورد نظر شرکت می کنند واگر در همه دروس نمره قبولی را کسب کنند، یک پایه تحصیلی را گذرانده و به پایه بالاتر می روند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: ارزیابی هوشی و روانی متقاضیان جهش تحصیلی صرفا با مقیاس اعلام شده توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام می شود و با توجه به هوشمند بودن سیستم، نتیجه ارزیابی از طریق سامانه اعلام می شود.

وی تاکید کرد: در این برنامه به دانش‌آموزان اجازه داده می شود با رعایت اصل مساوات در آموزش و با توجه به استعداد خود برنامه‌های درسی و آموزشی را با سرعت بیشتر از معمول در سنین پایین‌تر طی کنند.

محمدی در ادامه با اشاره به آمار شرکت کنندگان در آزمون جهش تحصیلی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: ۱۸۹ دانش آموز متقاضی جهش، در آزمون تست هوش شرکت کردند که ۵۹ نفر صلاحیت شرکت در آزمون ارتقای پایه را کسب و ۱۳۰ دانش آموز نیز حد نصاب لازم را کسب نکردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود