Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@23:55:31 GMT

حامد لک؛ هزارپایی که تمرکزش را از دست داده!

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۱۹۷۷

حامد لک در بازی با نفت آبادان با اشتباه مهلکش، پرسپولیس را ناکام کرد و زمینه ساز از دست رفتن امتیازات مهمی برای تیم پرسپولیس شد

حامد لک با 2 فصل حضور در پرسپولیس ابتدا سال گذشته فصل نسبتا موفقی را سپری کرد اما در سال جاری چند اشتباه داشته که عملکرد او را در تیم پرسپولیس زیر سوال برده است.

به گزارش طرفداری، انتقادات فراوان از حامد لک در جریان این فصل و زیر سوال رفتن عملکرد او، باعث شده از نظر ذهنی دچار مشکل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حامد لک در روزهایی که فوتبال بیشتر از گذشته زیر ذره بین است، در مقطعی که پرسپولیس بعد از 5 سال در این مقطع از فصل صدرنشین نیست و عوامل مشابه، از نظر روحی دچار تزلزل شده است، کار تا جایی پیش رفته که گروهی از هوادارن متعصب پرسپولیس می گویند دیگر جایی او در این تیم نیست.

لک به هر حال یکی از دروازه بان های خوب فوتبال ایران در فصل گذشته بود و برای این که کارنامه او زیر سوال قرار نگیرد، باید عملکرد نفراتی مثل بهزاد غلامپور را مد نظر قرار دهد که در دوره ای دچار افت مفرط شد ولی دوباره اوج گرفت.

دروازه بانی مثل حامد لک در دوران از دست رفتن تمرکز، باید بی توجه به این مشکلات ذهنی در تلاش برای برگشت به اوج باشد، این داستان درست مثل ماجرای هزارپایی است که وقتی از راه رفتنش تعریف کردند و در حین تملق گویی گفتند با این راه رفتن جذاب کدام پایت را اول زمین می گذاری، تمرکز از دست داد و دیگر مدام زمین می خورد!

حمایت کردن از احمد گوهری خوب است اما حضور مشترک سرمربی تیم، مربی دروازه بان ها و یک روانشناس کنار هم می تواند حامد لک را از مشکلاتی که درگیر آن است نجات دهد.

اخبار داغ 

کارت قرمز امین قاسمی نژاد؛ صحنه‌ ای که کسی متوجه نشد روزبه چشمی از بازی با نفت آبادان محروم شد استفانو پیولی: اینتر شانس اصلی اسکودتو است؛ برای خرید ژیرو یک تماس ویدئویی کافی بود داوید دخیا: یک روز منچستریونایتد را به جایگاه واقعی‌اش بر می‌گردانیم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس

 دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد. دیداری که با وجود حساسیت بالا، دارای حاشیه‌های زیادی هم بود، حاشیه‌ای که د نهایت منجر به شکایت باشگاه پرسپولیس از سپاهانی‌ها شد.

جدای از این حاشیه ها، روز گذشته در میان سکوی هواداران، یکی از خانم‌های هوادار با تیپی متفاوت، سوژه عکاسان شد که در ادامه می‌بینید:

منبع: خبرآنلاین

 

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • ناظمی و بنیادی فر برای سرخابی‌ها سوت می‌زنند
  • اعلام داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر/ بنیادی فر و ناظمی داوران سرخابی ها شدند
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • اعلام داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس