Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@03:33:15 GMT

تروریست ها مسلمان نیستند و مسلمان هم تروریست نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۲۰۴۴

تروریست ها مسلمان نیستند و مسلمان هم تروریست نیست

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ماموستا جلال مرادی امام جمعه دیواندره و عموم روحانیون این شهرستان در محکومیت جنایت علیه مسلمانان پیشاور پاکستان، بیانیه‌ای منتشر کردند.
 
 متن این بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 
بار دیگر اخبار شهادت مردم بی دفاع پاکستان در حادثه تروریستی غیر انسانی انفجار اخیر غم سترگی بر دل آزدگان و داغ سوزناکی بر روحیه همه مسلمین جهان نهاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این ضایعه دردناک خشم مسلمین و آزادگان جهان را برانگیخت اما دشمن بداند هرگونه اقدام تروریستی بر صفوف و یا بنیان مسلیمن نتنها آنها را متزلزل نخواهد کرد بلکه با کلمه وحدت،  و وحدت کلمه حول محور توحید کلمه «لا إله إلّا اللّه محمد رسول الله» منسجم تر از همیشه همه ادوار اعلام می کنیم که تروریست ها مسلمان نیستند و مسلمان هم تروریست نیست و قاطعانه انزجار خود را از آنها اعلام می داریم و مصداق محکومیت این حکم ابدعی خداوند لایزل می دانیم که در کلام ازلی می فرماید: « و هر کس مؤمنی را به عمد بکشد مجازات او (آتش) جهنم است، که در آن جاوید (معذّب) خواهد بود و خدا بر او خشم و لعن کند و عذابی بسیار شدید بر او مهیا سازد.(نساء / 93)
 
در نهایت با دلی آکنده از غم و اندوه این غم بزرگ را محضر برادران تشیع پاکستان تسلیت و تعزیت و برای شهادت آن شهداء آرزوی علو درجات و برای جانبازان این حادثه آرزوی اجر شهادت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.
 
ماموستا جلال مرادی امام جمعه دیواندره و عموم روحانیون این شهرستان  

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: کردستان ماموستا مرادی دیواندره مسجد پیشاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • رسیدن به فلسفه زندگی از راه خودشناسی
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود