Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید دست به دست هم بدهیم و با حضور این مردم به اعتلای پرسپولیس کمک کنیم.

به گزارش ایسنا، رضا درویش در حاشیه جشن خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: خداراشکر بعد از دهه‌ها امروز یک امر محال دیگر به حقیقت پیوست. باید دست به دست هم بدهیم و با حضور این مردم به اعتلای پرسپولیس کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: زمانی که در فرابوس سهام فروخته شد، این پول مستقیما به حساب باشگاه واریز خواهد شد. حدود ۴۵ تا دو ماه دیگر این هزینه به حساب باشگاه‌ها وارد می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس همچنان درباره حضور تماشاگران در داربی گفت: چیزی که من امروز شنیدم، ۷۰ درصد پرسپولیس و ۳۰ درصد استقلال در این داربی هوادار خواهد داشت. قانون هم این را می‌گوید. البته هنوز قطعی مشخص نشده است و شورای تامین باید تصمیم نهایی را بگیرد. با این حال حق با میزبان است و سعی می‌کنیم حق‌مان را بگیریم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ترافیک تهران پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟