Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور ترکیه به همتای روس خود گفت که امکان استفاده از روبل روسیه در معاملات تجاری میان دو کشور وجود دارد.

خبرگزاری میزان -رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه در گفت‌وگویی تلفنی با ولادیمیر پوتین، همتای روس خود گفت: امکان استفاده از روبل روسیه، یورو، یوان چین و طلا در تجارت میان مسکو و آنکارا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام رسانه‌های ترکیه، پوتین نیز در این تماس تلفنی به اردوغان گفته است که او دستوراتی را پیرامون ارسال ۳۰ کشتی حامل روغن، گندم و آفتابگردان به ترکیه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: تصمیم ژاپن برای انسداد دسترسی روسیه به شبکه مالی سوئیفت

انتهای پیام/

برچسب ها: اردوغان پوتین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اردوغان پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد به پوتین تبریک گفت

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا در پیام تبریک «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه به «ولادیمیر پوتین» همتای روس وی آمده است: تحلیف شما به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه را تبریک می‌گویم و برای شما آرزوی موفقیت روزافزون و موفقیت پایدار در وظایف و مسئولیت‌هایتان دارم.

طبق گزارش خبرگزاری سانا، بشار اسد همچنین تاکید کرد: همه ما یقین داریم که سال‌های آینده برای فدراسیون روسیه، تحت رهبری شما و با اراده و تلاش ملت دوست روسیه، رفاه و پیشرفت بیشتری را به همراه خواهد داشت و شما با هم قادر خواهید بود با همه چالش‌ها مقابله کنید، از منافع ملی کشور خود دفاع کنید و تمدن باستانی آن را حفظ کنید.

این پیام پس از آن ارسال شد که ولادیمیر پوتین سه‌شنبه برای پنجمین بار در کاخ کرملین سوگند ریاست‌جمهوری یاد کرد.

این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد و قرار است به مدت شش سال تا ۲۰۳۰ رئیس جمهور باشد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904273

دیگر خبرها

  • تنش شدید میان روسیه و غرب درباره اعزام نیرو به اوکراین/ تصرف دو منطقه دیگر اوکراین توسط ارتش روسیه
  • بشار اسد به پوتین تبریک گفت
  • مسکو در بزنگاه تصمیم درباره اردوغان
  • اقدام ترکیه در تعلیق روابط تجاری با رژیم صهیونیستی بر دیگر کشورهای اسلامی تاثیرگذار است؟
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه