Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:54:47 GMT

سواحل آزاد شده شمال چشم انتظار گردشگران

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۲۳۸۶

سواحل آزاد شده شمال چشم انتظار گردشگران

ایزدی گفت: قرار است طرح جامعی در حوزه گردشگری سواحل آزاد شده در مازندران تدوین شده و وزارت کشور و وزارت میراث فرهنگی متولی ساماندهی آن شوند.

او می‌گوید:این طرح جامع قرار است در سفر رئیس جمهور به مازندران مطرح و مصوب شود.

به گفته ایزدی ۲۰۰ سرمایه گذار متقاضی کار ساماندهی ساحل و احداث اسکله دریایی هستند که بیش از ۸۰ نفر آن‌ها مجوز اولیه را دریافت کرده و ۶۰ مورد از این مجوزها اکنون نهایی شده و حدود ۸ مورد هم در حال اجرای کار ساماندهی ساحل و احداث اسکله دریایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رئیسی دهم بهمن در دستوری که به اعضای هیات دولت نیز ابلاغ شده بود، تاکید کرد همه دستگاه‌های دولتی که به صورت غیرمجاز مناطقی از ساحل را در تصرف خود دارند موظف هستند حداکثر تا ۲۰ روز آینده نسبت به آزادسازی، تا مرز قانونی حداقل ۶۰ متر از ساحل اقدام کنند.

مازندران حدود ۴۴۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد که ۲۳ کیلومتر از آن معادل پنج درصد همچنان در اختیار بخش خصوصی است و امکان رفت و آمد مردم به ساحل در این محدوده فراهم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساحل خواری آزادسازی س گردشگری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امواج کوتاه در دریای خزر

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر امروز شنبه ۸ اردیبهشت با موج کوتاه همراه است.

سرعت وزش باد امروز در نزدیک سواحل استان تا ۶ متر بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

ارتفاع موج هم در این مدت تا ۰۵ متر برآورد می‌شود.

بزرگترین دریاچه جهان در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری