Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در سال ۱۴۰۰ از بین بیکاران جامعه هدف بنیاد شهید ۴۳۶ نفر جذب ادارات شدند که نسبت به سال گذشته که ۲۸۰ نفر بود حدود ۵۶ درصد رشد داشتیم.

محمود زرین‌جویی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با بحث جذب و استخدام از طریق آزمون، مخصوصاً در جذب و بکارگیری نیروهایی که جدای از آزمون‌های استخدامی جذب می‌شوند، اظهار کرد: انتظار است که براساس قانون ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگران هر شرکت و مؤسسه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باید حداقل ۲۵ درصد سهمیه نیروهای خود را به ایثارگران اختصاص دهد.

وی با اشاره به این‌که از سال ۹۳ به بعد استخدام‌ها از طریق آزمون بود که جلوی دخل و تصرف‌های موردی را می‌گیرد و استخدام از طریق سازمان اداری استخدامی انجام می‌شود، عنوان کرد: ایثارگرانی که بیکاری آن‌ها در سیستم بنیاد شهید محرز است می‌توانند از این سهمیه استفاده کنند.

زرین‌جویی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ از بین بیکاران جامعه هدف بنیاد شهید ۴۳۶ نفر جذب ادارات شدند که نسبت به سال گذشته که ۲۸۰ نفر بود حدود ۵۶ درصد رشد داشتیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تصریح کرد: متأسفانه جذب و بکارگیری در بخش خصوصی برای ما رضایتمند و خوشایند نبود، که انتظار داریم و با دستگاه‌های ذی‌ربط و استانداری مکاتبه کردیم که بخش خصوصی را ملزم به رعایت ماده ۲ قانون جامع ایثارگران کنند.

وی افزود: موضوع دیگر این است که خیلی از ایثارگان به ویژه جانبازان زیر ۲۵ درصد فاقد شغل و درآمد هستند که یکی از دغدغه‌های مشمولین ماست که حق معیشت برای آن‌ها برقرار شود که با فعالیت‌هایی که دوستان ما داشتند نسبت به سال گذشته رشد ۲۹۰ درصدی داشتیم یعنی در این سال حق معیشت برای ۱۲۸۲ نفر برقرار شد.

زرین‌جویی بیان کرد: برای برقراری حق معیشت دهک‌بندی انجام شده و آن‌هایی که نیازمند واقعی هستند در اولویت قرار می‌گیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، گفت: بنیاد شهید هوشمندسازی سازمانی را در دستور کار قرار داده و در بحث دولت الکترونیک نیز پیشتاز است که در راستای دهک‌بندی ایثارگران از آن استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بنیاد شهید آزمون هاي استخدامي بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی