Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ماموستا امجد محمودی» امام جمعه موقت شهرک بهاران مریوان در مصاحبه با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ضمن  انفجار محکومیت تروریستی مسجد پیشاور، اظهار داشت: در عصر جاهلیت تا عصر حاضر دشمنان اسلام برای کم رنگ نمودن دین حقیقی اسلام از هیچ گونه اقدامی کوتاهی نکرده اند.

ماموستا محمودی بیان کرد: عصر بعثت نبی مکرم اسلام (ص) در 13 سال مکه از اذیت یاران آن بزرگوار تا سفر به طائف و نیز محاصره اقتصادی در شعب ابی طالب، ترک وطن، هجرت به مدینه منوره و بعد از آن توطئه های گوناگونی که منافقین مدینه در حق ایشان و اصحاب انجام دادند نمونه ای بارز از عداوت آنان نسبت به اسلام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه موقت شهرک بهاران مریوان  گفت: متاسفانه این روزها هم شاهد حملات تروریستی در کشورهای اسلامی بویژه در مسجد شیعیان پاکستان که منجر به شهادت و زخمی شدن برادران مسلمان شیعی هستیم، که اینجانب بشدت آن را محکوم می نمایم.

این عالم اهل سنت اذعان کرد: دین اسلام، دین وحدت و از گذشته تاکنون مذاهب پنجگانه در کنار همدیگر متحد و در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته اند.

ماموستا محمودی در پایان تصریح کرد: در واقع می توان گفت این تروریستها سگهای دست آموز استکبار جهانی هستند؛ امیدوارم دولتمردان عزیز در محکومیت این جنایت مراتب اعتراض خود را به دولت پاکستان اعلام کنند تا شاهد تکرار چنین حملات ناجوانمردانه ای نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: کردستان مسجد پیشاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود