Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سی ان ان، «ولید ابو خالد» گفت: تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۵۰ درصد صنایع نظامی بومی خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی افزود: شرکت صنایع نظامی عربستان در تلاش است تا یکی از بزرگترین کارخانه‌های مهمات سازی در جهان را تأسیس کند و بخش‌های مختلف دفاعی را بومی کند.

رییس اجرایی شرکت صنایع نظامی عربستان همچنین گفت که این شرکت با شرکت‌های داخلی برای طراحی پهپاد ۱۰۰ درصد بومی که توسط نیروهای مسلح این کشور تولید و استفاده شود، همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین نمایشگاه دفاع جهانی ۲۰۲۲ روز یکشنبه در شهر ریاض با مشارکت مقامات لشکری و کشوری و بخش‌های نظامی و محافل علمی این کشور افتتاح شد.

سعودی‌ها پیشتر اعلام کرده بودند که کار احداث شرکت بزرگ صنایع نظامی که در چشم‌انداز تحول ۲۰۳۰ این کشور در نظر گرفته شده بود و تحولی بنیادین در صنایع دفاعی و نظامی عربستان ایجاد خواهد کرد را آغاز کرده‌اند.

صندوق سرمایه گذاری‌های دولتی عربستان اعلام کرده بود که این شرکت قرار است تا پایان برنامه چشم‌انداز ۲۰۳۰ به یکی از ۲۵ شرکت برتر جهان در زمینه صنایع نظامی تبدیل شود و عربستان را به جایگاهی جهانی در تولید قطعات و تجهیزات نظامی تبدیل کند.

منبع: ایرنا اخبار مرتبط ۰۶:۵۳:۳۴ نگرانی اسراییل از توسعه صنایع دفاعی ایران ۰۱:۴۹:۵۱ حج برقرار شد ۱۰:۰۶:۰۰ عربستان، ترکیه و اسرائیل پیشنهاد میانجیگری داده اند ۱۴:۲۹:۴۶ امارات به لیست خاکستری FATF اضافه شد ۱۷:۱۶:۱۸ مدافع برزیلی، جانشین سربازهای استقلال ۰۸:۵۶:۲۶ گفت و گوی تلفنی وزرای خارجه آمریکا و عربستان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عربستان صنایع دفاعی مهمات صنایع نظامی شرکت صنایع نظامی عربستان صنایع نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه گفت: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مرتضی صفری امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در این مراسم که با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود.

وی افزود: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: نزدیکی به مرز بین‌المللی سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و … از جمله ظرفیت‌های سیلوانا برای توسعه گردشگری است.

کد خبر 749513

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند