Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@07:18:44 GMT

امکان استفاده از روبل در تجارت بین ترکیه و روسیه

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۲۶۳۸

امکان استفاده از روبل در تجارت بین ترکیه و روسیه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رجب طیب اردوغان روز یکشنبه در یک گفت‌وگوی تلفنی با همتای روس خود گفت که امکان استفاده از روبل روسیه، یورو، یوان چین و طلا در تجارت بین مسکو و آنکارا وجود دارد.

بنا به گزارش رسانه‌های ترکیه، پوتین در این تماس تلفنی به اردوغان گفت که او دستوراتی را در مورد ارسال ۳۰ کشتی حامل روغن، گندم و آفتابگردان به ترکیه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیروز رئیس جمهور روسیه، فرمان اجازه پرداخت بدهی برخی از طلبکاران خارجی کشور‌ها تحریم کننده روسیه با روبل (پول ملی روسیه) را صادر کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه روز جانباز اردوغان پوتین روبل مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه روز جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید

یک رسانه فرانسوی از کاهش صادرات تجهیزات دفاعی این کشور به رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، روزنامه لوموند گزارش داد که فرانسه صادرات دفاعی خود به اسرائیل را به کم‌ترین حد رسانده است، اما روابط نظامی خود با این رژیم را به طور کامل قطع نکرده است.

این روزنامه فرانسوی به نقل از برخی منابع در دولت این کشور گزارش داد: یک اراده و عزم روشن در فرانسه وجود دارد مبنی بر اینکه نباید از عملیات نظامی در غزه حمایت شود.

این منابع تاکید کردند که فرانسه در اواخر ماه اکتبر صادرات اجزای مورد استفاده در ساخت گلوله‌های توپخانه‌ای را تعلیق کرد.

اخیرا «استفان سژورنه» وزیرخارجه فرانسه با «محمد مصطفی» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین به‌صورت تلفنی در رابطه با تلاش فرانسه برای اجرای آتش‌بس در غزه رایزنی کرد.

در این تماس تلفنی وزیر امور خارجه فرانسه درباره آزادی همه اسرا و همچنین ورود کمک‌های بشردوستانه به منطقه تحت محاصره فلسطین (غزه) گفتگو کرد.

وی همچنین خشونت غیرقابل قبولی را که در کرانه باختری در جریان است، محکوم کرد.

همچنین «ناتالی برودرست» معاون نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل متحد نیز بار دیگر درخواست کشورش برای آتش‌بس فوری در منطقه و آزادی بی‌قیدوشرط همه اسرا در درگیری اسرائیلی و فلسطینی را تکرار کرد.

دیگر خبرها

  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید