Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی در خصوص ایام چراغ‌برات اظهار کرد: امسال ایام نیمه شعبان و روزهای پایانی سال هم‌زمان شده لذا شهروندان، مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی و افرادی که قصد زیارت قبور را دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که حدالامکان از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به آرامستان بهشت رضا(ع) استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جلسات خوبی با سرهنگ میش‌مست، رییس پلیس راه خراسان رضوی برگزار شد که خروجی آن بازگشایی چهار مسیر برای دسترسی به بهشت رضا (ع) شامل مسیر قدیم، آزادراه شهید شوشوتری، بولوار صبا و مفتح شرقی است.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد بیان کرد: در داخل آرامستان نیز تمهیداتی پیش‌بینی‌شده که شامل بسته شدن برخی مسیرها با نیوجرسی و یکطرفه شدن مسیرها، جابه‌جایی ایستگاه اتوبوس در سطح آرامستان، نصب تابلوهای راهنما در اطراف، بازگشایی معابر متعدد و محدودیت ورود ماشین‌های سنگین است.
مهدوی دامغانی با اشاره به اینکه دو سال است که به واسطه شرایط کرونایی مراسم چراغ‌برات برگزار نشده، خاطرنشان کرد: امسال ابلاغیه‌ای مبنی بر عدم امکان برگزاری مراسم صادر نشده و نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی و هلال‌احمر در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان در آرامستان مستقر هستند. همچنین نیروهای سدمعبر شهرداری نیز در خارج از آرامستان حضور خواهند داشت.
وی در پایان درباره چند نکته تذکر داد: وضعیت شهر همچنان در شرایط کرونایی قرار دارد لذا رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضروری است. شهروندان نیز نذورات خود را باتوجه به این موضوع مدیریت کنند و اجتماعات و مراسم‌ها را در این روزها به حداقل برسانند.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد ادامه داد: در راستای جلوگیری از پیک ترافیک حتما از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند و در صورت امکان، تردد خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا به مشکلاتی مثل ترافیک و اتلاف وقت برخورد نکنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد بهشت رضا چراغ برات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد

امروز با حضور وزیر اقتصاد از برات الکترونیکی زنجیره تامین رونمایی شد که این برات قابلیت توسعه زیرساخت سفته و برات الکترونیکی، امکان تامین مالی بنگاهها، گردش اعتبار به جای وجه نقد، اعتبارسنجی اهلیت و توان بنگاه‌ها، مبارزه با پولشویی و ارتقای شفافیت مبادلات بانکی را دارد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز با حضور سیداحسان خاندوزی ـ وزیر امور اقتصادی و دارایی، آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین (سپامی) برگزار شد.

سامانه مدیریت یکپارچه سفته و برات الکترونیکی بر اساس بند (ج) ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور و سایر قوانین و مقررات موضوعه ایجاد شد.

ضرورت تامین مالی بنگاههای فعال شبکه زنجیره تامین مالی، رفع موانع موجود در مدیریت جریان نقدینگی و سرمایه در گردش در زنجیره تامین مالی و لزوم نوآوری و تعریف ابزارهای جدید و مطمئن برای بهره گیری در زنجیره تامین مالی از کارکردهای کلیدی برات الکترونیکی است.

توسعه زیرساخت سفته و برات الکترونیکی وزارت امور اقتصادی و دارایی ـ خزانه داری کل کشور و طراحی و پیاده سازی برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین مالی پیاده سازی از کارکردهای این ابزار است.

از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در این زمینه می توان به طراحی تمام فرآیندهای برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین از مرحله صدور، قبول ظهرنویسی، انتقال، تسویه کامل، تدریجی و تنزیل اشاره کرد.

برات الکترونیکی از قابلیتهایی همچون زنجیره تامین با قابلیت توسعه زیرساخت سفته و برات الکترونیکی، امکان تامین مالی بنگاهها، گردش اعتبار به جای وجه نقد، اعتبارسنجی اهلیت و توان بنگاهها، مبارزه با پولشویی و ارتقای شفافیت مبادلات بانکی برخوردار است.

برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین به صورت کاملا الکترونیکی و برخط و با امضای دیجیتال تمام ذی نفعان صادر می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود