Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی باشگاه بواویشتای پرتغال در بازی شنبه‌شب تیمش برابر براگا هم غایب بود تا روزهای سخت و طاقت‌فرسای او در فوتبال اروپا ادامه داشته باشد. روند شکست‌ناپذیری بواویشتا در ۴ هفته گذشته که با ۳ تساوی و یک برد برای آنها همراه بود، در بازی مقابل براگا هم ادامه پیدا کرد و یاران بیرانوند صاحب یک امتیاز مهم مقابل تیم چهارم جدول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند اما آخرین بار در هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ به میدان رفته و پس از آن یا در فهرست ۱۸ نفره تیمش قرار نداشته یا اینکه نیمکت‌نشین بوده است. این وضعیت با نگرانی بیرانوند همراه شده و ادامه این روند می‌تواند حتی آینده فوتبالی این بازیکن را هم با خطر مواجه کند.

زنگ خطر برای ستاره ملی‌پوش ایران | آخرین باری که بازی کردی یادت هست؟

بیرانوند بعد از درخشش در پرسپولیس و درحالی‌که موقعیت بسیار خوبی در تیم ملی داشت، تصمیم به ترک فوتبال ایران گرفت. او راهی فوتبال اروپا شد و آنتورپ بلژیک را انتخاب کرد، البته او در این تیم فقط ۱۰ بازی انجام داد و در نهایت به‌صورت قرضی راهی بواویشتا شد. مهم‌ترین بازی بیرانوند در آنتورپ تقابل با تاتنهام در لیگ اروپا بود که بیرو با وجود دریافت ۲گل به‌عنوان بهترین بازیکن تیمش شناخته شد. بیرانوند بعد از حضور در لیگ پرتغال امیدوار بود تا روزهای بهتری را تجربه کند ولی او در مجموع ۸ بازی در لیگ پرتغال انجام داده که ۲ بار کلین‌شیت کرده و ۱۵ گل هم دریافت کرده است.

بیرانوند بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی از موقعیتی که دارد به هیچ عنوان راضی نیست و پایان فصل جاری در اروپا می‌تواند این بازیکن را در موقعیت جدیدی قرار دهد. او در نقل و انتقالات زمستانی هم چند پیشنهاد از پرتغال و همچنین لیگ برتر ایران داشت ولی مسئولان بواویشتا که او را به‌صورت قرضی جذب کرده‌اند با جدایی بیرانوند مخالفت کردند. این دروازه‌بان با توجه به نیمکت‌نشینی در تیم پرتغالی حتی چندبار هم با مدیران باشگاه برای جدایی صحبت کرده که البته این مذاکرات نتیجه مثبتی در پی نداشته است.

هدف مهم، بازگشت به ایران

برای بیرانوند حضور در جام جهانی قطر و قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی بسیار مهم است. او هم‌اکنون در تیم ملی نیمکت‌نشین شده و جایش را به امیر عابدزاده داده است ولی بیرانوند که در جام‌جهانی روسیه درخشش قابل توجهی داشت، به اندازه کافی زمان دارد تا این وضعیت را تغییر داده و دوباره در چارچوب دروازه تیم ملی بایستد. با توجه به موقعیت بیرانوند در فوتبال اروپا، هم‌اکنون مهم‌ترین گزینه‌ای که در ذهن او قرار گرفته، بازگشت به فوتبال ایران است. عقیده بیرانوند این است که ادامه حضور در فوتبال اروپا شاید همچنان با نیمکت‌نشینی‌اش همراه شود و این موضوع می‌تواند حتی به قیمت نیمکت‌نشینی در جام جهانی باشد. او در همین نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد که البته نتوانست رضایت باشگاهش را برای بازگشت به فوتبال ایران جلب کند.

مهم‌ترین هدف بیرانوند برای فصل بعد بازگشت به فوتبال ایران است و قطعا پرسپولیس گزینه اول این بازیکن خواهد بود. او حتی به نزدیکانش گفته که فقط دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند و شرایط پرسپولیس در خط دروازه هم طوری است که قطعا مدیران و کادر فنی این تیم از بازگشت او استقبال خواهند کرد. با وجود تمدید قرارداد حامد لک و جذب احمد گوهری، قطعا پرسپولیس درصورت بازگشت بیرانوند از فوتبال اروپا به‌دنبال جذب این بازیکن خواهد بود. پرسپولیس این فصل بابت اشتباهات لک لطمه شدیدی خورد و قطعا بازگشت بیرانوند می‌تواند یک سود دوطرفه برای طرفین باشد. باید منتظر پایان فصل جاری و تصمیم مهم بیرانوند برای بازگشت به فوتبال ایران باشیم.

کد خبر 662522 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران نقل و انتقال بازیکنان داخلی عليرضا بيرانوند جام جهانی قطر ۲۰۲۲ باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران عليرضا بيرانوند جام جهانی قطر ۲۰۲۲ باشگاه پرسپولیس بازگشت به فوتبال ایران فوتبال اروپا نیمکت نشینی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات

به گزارش همشهری آنلاین در هفته‌های اخیر و بعد از اعلام رس می‌امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی در مورد تمایل تیم ملی ایران به همکاری با افشین قطبی شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این سرمربی با تجربه در فوتبال ایران بازگشت او مطرح شده است.

افشین قطبی که سابقه درخشانی در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس داشته و با این تیم به عنوان قهرمان رسید، در ادامه در تیم ملی ایران و البته باشگاه فولاد نیست مشغول کار گردید و البته در کشورهای مختلفی در قاره آسیا از جمله ژاپن و چین نیز کار کرد.

اما حالا افشین قطبی فرسنگ‌ها دورتر از ایران و در لیگ برتر کانادا مشغول به کار بوده و هدایت تیم اف سی ونکوور را بر عهده دارد. اما علاقه قلبی افشین قطبی به حضور در فوتبال ایران باعث شده شایعات در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران قوت بگیرد.

در همین خصوص ساعتی قبل تماسی با مهدی حاج باقر مدیر برنامه افشین قطبی داشتیم تا از آخرین وضعیت مذاکرات او با تیم ملی ایران و در شایعات بازگشت او آگاه شویم. مدیر برنامه افشین قطبی در این خصوص مدعی شد مذاکرات بین طرفین در این خصوص ادامه دارد و به زودی احتمالاً خبر نهایی در مورد آینده افشین قطبی و تیم ملی ایران منتشر خواهد شد.

تیم افشین قطبی اخیراً در لیگ کانادا شروع قابل قبولی داشته و با توجه به تعدد استفاده از بازیکنان جوان در بدنه ترکیب اصلی، به نظر می‌رسد هفته به هفته شرایط برای اف سی ونکوور و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بهتر خواهد شد.

کد خبر 848732 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی افشین قطبی

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!