Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:28:37 GMT

پارامترهای اصلی پیشرفت از زبان معاون استاندار یزد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۳۳۰۶

پارامترهای اصلی پیشرفت از زبان معاون استاندار یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، علی‌اکبر عزیزی ساعتی قبل در آیین تکریم و معارفه فرماندار و سرپرست فرمانداری ابرکوه اظهار کرد: یک از مهم‌ترین پارامترهای اصلی پیشرفت در عرصه‌های مختلف امنیت است که هرکجا به درستی برقرار شود سرمایه گزاری، تولید و رفاه را به دنبال دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اولویت دوم پیشرفت را سلامت عنوان کرد و افزود: فرهنگ و مسائلی که به حوزه دین، اصالت و آنچه ما از گذشتگان داشته و هم‌اکنون بخشی از آن در حال فراموشی است، باید مورد توجه ویژه قرار گرفته، احیا و حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی آموزش و زیرساخت را از دیگر اصول مربوط به پیشرفت دانست و اذعان کرد: موارد فوق باید در اولویت برنامه‌های مدیران قرار گیرد؛ زیرا تمامی مسائل و مشکلات ذیل این پارامترها مرتفع می‌شود.

وی مشورت با روحانیون را به سرپرست جدید فرمانداری ابرکوه توصیه کرد و ادامه داد: مردم همیشه در رأس امور هستند و مسئولین نیز باید علاوه بر مردمی بودن، عدالت ورز و فساد ستیز بوده و سرشاخه‌های فساد را بخشکانند؛ چراکه مردم مشکلات معیشتی را تحمل می‌کنند و پای نظام ایستاده‌اند؛ اما فساد را تحمل نکرده و به آنان سخت می‌گذرد.

این مسئول ضمن تأکید بر اعتماد به جوانان انقلابی و بهره‌گیری از تمام پتانسیل‌های شهرستان در استان، کشور و حتی سطح بین‌المللی، اذعان کرد: شهرستان باید به واسطه گرایش به صنایع پاک، پذیرای نیروهای متخصص و تحصیل کرده باشد، نه اینکه مانند برخی شهرستان‌های صنعتی استان، انسان‌های غیربومی از شهرستان‌های مختلف کشور به آن مهاجرت و زمینه اعتراض افراد بومی را فراهم کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد فرماندار ابرکوه محمد حسین امامی استان یزد علی اکبر عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند

استاندار همدان با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان این مرز و بوم جوانان ما هستند، گفت: هدف دشمنان این مرز و بوم، جوانان ماست که با طرحی قوی قصد دارند آنها را از حرکت به سوی قله‌ها بازدارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در مراسم اختتامیه جشنواره جوان برتر ایران زمین با بیان اینکه در دوره دولت مردمی توجه خاص و ویژه‌ای به حوزه جوانان شده است، اظهار داشت: در این عرصه باید به زیرساخت‌ها توجه شود که برای این کار یک برنامه همه‌جانبه، توسعه‌محور و عدالت‌محور نیاز است.

وی افزود: این برنامه‌های همه جانبه هم باید با توجه به زیر ساخت‌ها و استفاده بهینه از آنها باشد که شاهد اقدامات خوبی در حوزه جوانان بوده‌ایم. مهم ترین مبحث توجه به حوزه جوانان است. این جوانان هستند که  آینده این مرز و بوم را می سازند و باید در راس اهداف و برنامه ریزی‌های ما قرار گیرند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان این مرز و بوم جوانان ما هستند تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم مستقیم و غیر مستقیم هدف شان جوانان هستند و با طرحی قوی قصد دارند تا جوانان مارا از حرکت به سوی قله ها بازدارند که ما باید مانع این کار شویم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه تلاش دشمن بر این است که یک فرهنگ کاذب را به جوانان ما هدیه کند، افزود: این کار به هر شکل و راه های مختلف انجام می شود که باید به آن توجه داشته باشیم و روی این موضوع باید بسیار کار شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای شایسته‌ای که در عرصه جوانان در سطح استان انجام شد این جشنواره است افزود: این جشنواره در حوزه‌های مختلف برگزار شده که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت، چراکه این برنامه ها باعث تشویق جوانان ما به پیشرفت می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه دوره جوانی یکی از ارزشمندترین دوره‌های زندگی است افزود: جوان ما نباید وقت خود را به بطالت بگذراند چرا که جامعه‌ای پویا است که سلایق مختلف را در نظر بگیرد و از سلیقه‌های مختلف استفاده کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری