Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@08:32:36 GMT

بحران قرمزها عمیق‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۳۵۰۳

بحران قرمزها عمیق‌تر می‌شود

منچستریونایتد با مهاجرت دسته‌جمعی روبه‌رو می‌شود و ۱۶ بازیکن از جمله کریستیانو رونالدو و پل پوگبا در آستانه جدایی هستند.

به گزارش مشرق، شیاطین سرخ برای به پایان رسیدن قراردادهای زیادی در پایان این فصل آماده می‌شوند. پل پوگبا، جسی لینگارد، خوان ماتا و ادینسون کاوانی در صورت عدم توافق برای قراردادهای جدید، همگی به صورت رایگان باشگاه را ترک خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که در صورت عدم کسب جواز حضور منچستریونایتد در لیگ قهرمانان، کریستیانو رونالدو هم ممکن است جدا شود. در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند؛ یک امتیاز کمتر از آرسنال در تلاش برای رسیدن به معتبرترین رقابت‌های اروپا. آن‌ها همچنین بین ۱۶ تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپای امسال هستند، اما ادامه راهشان نامعلوم است.

گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه مارکوس رشفورد در حال بررسی آینده خود در باشگاه دوران کودکی خود است. تصور می‌شود که این ملی‌پوش انگلیسی از کم بازی کردنش زیر نظر رالف رانگنیک ناراضی است. میسون گرینوود از زمان دستگیری به ظن تجاوز و تهدید به قتل یک زن به مدت نامحدودی از بازی محروم شده است.

همچنین آینده تعداد زیادی از بازیکنان تا زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی مشخص نیست. آنتونی مارسیال در حال حاضر به صورت قرضی در سویا حضور دارد و انتظار می‌رود که به طور دائم از تئاتر رویاها جدا شود. دین هندرسون همچنان ذخیره داوید دخئا است و در تلاش برای پیدا کردن تیمی است که بتواند گزینه اولش باشد. یا دیوگو دالو و یا آرون وان‌بیساکا که بر سر به‌دست آوردن پست دفاع راست با هم مبارزه می‌کنند، باشگاه را ترک خواهند کرد. دونی فان‌دی‌بیک به صورت قرضی به اورتون رفته و ممکن است بعد از ۱۸ ماه غم‌انگیزی که فرصت‌های بسیار کمی برای بازی داشت، آینده‌ای برای خود در منچستریونایتد متصور نشود.

قرارداد فیل جونز در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و در حالی که از مصدومیت بازگشته، همچنان شانسش برای اینکه گزینه اول مدافعان میانی باشد پایین است. سپس چهار بازیکن قرضی به نام‌های براندون ویلیامز، آندریاس پریرا، فاکوندو پلیستری و تاهیت چونگ وجود دارند که همگی می‌توانند جدا شوند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت منچستریونایتد مارکوس رشفورد کریستیانو رونالدو خوان ماتا آنتونی مارسیال ادینسون کاوانی میسون گرین وود جسی لینگارد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی تلاش کرد تا پیش از دیدار بعدازظهر یکشنبه میلان در سری A مقابل جنوا، شایعات توافقش با ناپولی‌ را رد کند.

به نظر می‌رسد مربی میلان در پایان این فصل برکنار شود و به دوره 5 ساله حضورش این باشگاه پایان دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که او در تابستان به عنوان مربی جدید ناپولی‌ معرفی می‌شود.

پیولی در نشست خبری ابتدا در مورد رقابت برای مقام دوم صحبت کرد:"قطعا باید اراده‌ای برای بازی به بهترین شکل ممکن و کسب مقام دوم وجود داشته باشد اما هنوز کاملا این مقام متعلق به ما نیست.

با وجود شایعات در مورد آینده، چه احساسی دارید؟

کار من نباید پیچیده باشد، چهار بازی باقی مانده است. درست است که شما خبرنگاران در مورد همه چیز به جز بازی‌ها صحبت می‌کنید، اما ما چنین کاری نمی‌کنیم. ما احساس مسئولیت زیادی داریم. سپس در پایان فصل در مورد آینده تصمیم می‌گیریم.

شایعات انتقال به ناپولی‌؟

به هیچ چیزی به جز چهار بازی بعدی فکر نمی‌کنم. در پایان فصل، من با مدیران باشگاه ملاقات خواهم کرد و خواهیم دید که چه کار کنیم.

آمادگی برای بازی با جنوا؟

ما این فرصت را داریم که نشان دهیم افراد مسئولیت پذیری هستیم، نمی‌توانیم گذشته خود را تغییر دهیم، اما می توانیم حال را تغییر دهیم.

رابطه با مدیران میلان؟

زلاتان ابراهیموویچ و مونکادا دیروز در تمرین بودند. رابطه من با مدیران همیشه خوب بوده و در پایان فصل نیز همینطور خواهد بود، حتی وقتی در مورد آینده خود صحبت می‌کنیم. شما خبرنگاران مدت زیادی صبر کردید، کمی بیشتر صبر کنید تا در مورد آینده‌ام صحبت کنید، هنوز کارم تمام نشده است. شما می‌توانید بنویسید، من نمی‌توانم شایعات را کنترل کنم و حتی نمی‌خواهم آنچه را که شما منتشر می کنید، کنترل کنم.

آینده؟

واقعیت این است که من یک سال دیگر از قراردادم با میلان باقی مانده و تا زمانی که با میلان قرارداد دارم با هیچ باشگاه دیگری صحبت نخواهم کرد. می‌دانم باور کردن من برایتان سخت است و این را از چهره‌های شما درک می‌کنم، اما من به آینده‌ام فکر نمی‌کنم. بعدا تصمیم می‌گیریم. در پایان فصل با باشگاه ملاقات خواهم کرد و سپس تصمیم خواهیم گرفت که چه کار کنیم.

دیگر خبرها

  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...