Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های استار کانتندر جوانان قطر با قطعی شدن مدال نوید شمس آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان با هدایت محسن شیشه گرها در مسابقات استار کانتندر جوانان قطر به میدان رفتند.

مسابقات استار کانتندر زیر ۱۵ و زیر ۱۹ ساله های دوحه قطر از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ماه در سالن اسپایر دوحه برگزار میگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات که از بالاترین سطح مسابقات جوانان و نوجوانان برخوردار است با قطعی شدن اولین مدال ملی پوشان کشورمان توسط نوید شمس در رده سنی زیر ۱۹ سال وارد روز دوم خود خواهد شد.
نوید شمس در اولین دیدار خود مقابل نماینده اتریش پیتر هودینا با رنکینگ ۱۱۷ با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و در دومین دیدار خود مقابل بازیکن هندی یاشانش مالیک با رنکینگ ۳۳ قرار گرفت که موفق شد ۳ بر صفر به پیروزی برسد و در آخرین دیدار خود در گروه پنجم مسابقات ، احمد کرانی از قطر ، با رنکینگ ۲۰۲ را ۳ بر صفر شکست داده و به عنوان نفر اول گروه خود به دور دوم مسابقات راه یافت.
دیگر نماینده کشورمان رادین خیام در اولین دیدار خود مقابل ساموئل آرپاس نماینده اسلواکی با رنکیگ ۶۱ در یک بازی بسیار نزدیک ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و در دومین مسابقه خود مقابل استفان برهل از چک با رنکینگ ۶۵ قرار گرفت و علی رقم ارایه یک بازی خوب ۳ بر ۲ شکست خورد و در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مقابل جیم پایاس از هند با رنکینگ ۴ قرار گرفت که نتیجه را ۳ بر ۱ واگذار کرد و از حضور در مرحله حذفی بازماند.
دیگر نماینده کشورمان، کمیل نیک نژاد در رده سنی زیر ۱۵ سال با پیروزی مقابل نماینده اسلواکی پاول کوکاوک با رنکینگ ۳۸ سه بر یک به پیروزی رسید و در بازیهای دوم و سوم خود در گروه ششم ، مقابل رواد الناصر نماینده قطر با رنکینگ ۲۷ و تامیتو نماینده ژاپن سه بر یک متوقف شد.
در مسابقات دوبل رادین خیام نماینده کشورمان به همراه سیمون بلیک از جمهوری چک مقابل تیم دوبل اسلواکی سه بر صفر شکست خورده و از حضور در ادامه مسابقات باز ماندند.
دیگر نماینده کشورمان نوید شمس به همراه فنگ یی شین از چین تایپه پس از یک دور استراحت مقابل تیم دوبل اسلواکی قرار گرفتند که با ارایه یک بازی هماهنگ و در خور توجه ۳ بر ۱ به برتری رسیده و به جمع چهار تیم برتر مسابقات دوبل زیر ۱۹ سال استار کانتندر قطر راه یافتند.
گفتنی است نوید شمس در ادامه مسابقات سه شنبه ۱۷ اسفند به همراه یار دوبل چین تایپه ای خود برای رسیدن به فینال مسابقات مقابل تیم دوبل رومانی قرار خواهند گرفت.
نوید شمس در مسابقات انفرادی خود در جدول حذفی مسابقات زیر ۱۹ ساله ها نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده کشورمان نوید شمس دیدار خود خود مقابل قرار گرفت بر صفر زیر ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز محشری در بوکس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه)  با مسابقات رده سنی امید در قزاقستان پیگیری شد و محمد محشری با برتری مقابل حریفی از هند ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سه نماینده دگیر کشورمان حذف شدند.

در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری در مصاف با گورپاد‌ از هند به برتری رسید  و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او  در مرحله نیمه‌نهایی‌ با جواهر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان دیدار خواهد کرد.

آرشام حسنی در وزن 48 کیلوگرم در مصاف با دیگر نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. حسنی در نخستین مبارزه خود مقابل بوکسوری از کره‌جنوبی به برتری رسیده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی در پیکاری دیگری با نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. علی گرجی نیز در وزن 67 کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست، در مقابل نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات، فردا (چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه*)  مسابقات رده‌ سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند. در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی به مصاف  ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان می‌رود‌.

در وزن 57 کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس‌ عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو‌ خواهد شد. در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی می‌رود.

در وزن 80 کیلوگرم، سام‌ استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه خواهد کرد و در وزن 92 کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان‌ از هند جدال‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی