Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر-  احمد دشتی‌زاده در نشست با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر بیان  کرد: با حضور و تلاش سرمایه گذاران انبار‌های گسترده‌ای در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ایجاد و راه اندازی شده است که ظرفیت مناسبی برای ورود کالا‌های اساسی به کشور محسوب می‌شوند.

او افزود: با توجه به اینکه بوشهر به عنوان یکی از مهمترین نقاط ورود کالا‌های اساسی به کشور محسوب می‌شود، زیرساخت‌های ذخیره‌سازی غلات و روغن در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ادامه داد: در همین راستا حمایت لازم از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های ذخیره‌سازی غلات و روغن انجام می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نیز در این نشست از برنامه ریزی برای رونق فعالیت‌های بندری در بوشهر خبر داد و عنوان کرد: در ماه‌های اخیر رکورد‌های جدیدی در زمینه ورود کالا‌های اساسی به کشور ثبت شده است.

زراعی ادامه داد: با همراهی و تلاش بخش خصوصی، شرایط لازم برای ذخیره‌سازی غلات و روغن پس از ورود به بندر بوشهر فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غلات روغن اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از ذخیره‌سازی ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری این استان پس از بارش‌های اخیر خبر داد. - اخبار استانها -

جعفر مرادی حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: این مهم در بارندگی‌های بهاری و پایان فصل زمستان ذخیره‌سازی شده است.

وی از وجود یک هزار و 500 سازه آبخیزداری در استان سمنان خبر داد و گفت: ظرفیت و مجموع حجم ذخیره‌سازی آن 12 میلیون متر مکعب است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به کمبود بارندگی در استان سمنان و کاهش منابع آبی، گفت: ذخیره‌سازی این میزان آب که حاصل بارندگی‌های فصل بهار یعنی فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال است، بسیار حائز اهمیت است.

مرادی حقیقی با اشاره به اهمیت سازه‌های آبخیزداری گفت: این سازه‌ها علاوه بر حفظ آب و در نهایت ذخیره‌سازی آب به جلوگیری از وقوع سیلاب نیز کمک شایانی می‌کنند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور