Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله جنتی در نهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری گفت: در این فصل آخر سال چیزی که خیلی مورد نظرم است عنایت به قشرمحروم جامعه است. به این قشر خیلی سخت میگذرد. این تصورش خیلی سخت است.علی علیه السلام طاقت نداشت فقیری را ببیند و برایش سخت بود.توان ما خیلی محدود است. کمک کنیم تا کسی پیدا نشود که در شب عید یک غذای مناسبی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحمل این رنج برای ما سخت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، آیت الله جنتی در نهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان در نطق آغازین خود گفت: به امید موفقیت در این اجلاس که انشالله این اجلاس آخر سال نتایج بسیار خوبی را هم در حوزه های که مربوط به خبرگان است و هم مسایل خارج از خبرگان، داشته باشد. همیشه در فکر بودم غیر از آنکه حرف می‌زنیم نتایج عملی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این فصل آخر سال چیزی که خیلی مورد نظرم است عنایت به قشرمحروم جامعه است. به این قشر خیلی سخت میگذرد. این تصورش خیلی سخت است.علی علیه السلام طاقت نداشت فقیری را ببیند و برایش سخت بود.توان ما خیلی محدود است. کمک کنیم تا کسی پیدا نشود که در شب عید یک غذای مناسبی نداشته باشند. تحمل این رنج برای ما سخت است. 

 رییس مجلس خبرگان بیان کرد: علی علیه السلام نمی توانست یک شکم گرسنه را ببیند. حضرت می فرمودند در جایی که من حکومت میکنم نه یک شکم گرسنه هست و نه یک کسی هست که آب برای نوشیدن نداشته باشد و نه کسی هست که سرپناهی نداشته باشد. این حکومت علوی است . امیدواریم که بتوانیم راه علی علیه السلام را طی کنیم.

آیت الله جنتی بیان‌کرد: راه سختی است ریاضت می خواهد. من خودم خجالت می‌کشم. باید در حدی که می توانیم به قشر محروم برسیم، مخصوصا ریاست محترم رییس جمهور، امیدواریم که دیگر اعضای دولت وکارکنان دولت در مسیر رییس جمهور حرکت کنند و حرکت رو به رشدی را داشته باشیم.اگر بتوانیم شکم های گرسنه را سیر کنیم معجزه کرده ایم این جزو حداقل وظایف ماست. باید در پایان سال به قشر محروم کمک کنیم و اولویت ها را در نظر بگیریم. اولویت با سادات ایتام خانواده‌های عائله مند است. امیدوارم از مناجات شعبانیه که از بهترین مناجات هاست بهره ببریم.

وی در پایان افزود: باید به محرومین در حد توان برسیم، امکانات ما خیلی محدود است ولی باید هرکاری از دستمان بر می آید انجام بدهیم و از خدا هم کمک بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس خبرگان جامعه شب عید مجلس دولت رییس جمهور مجلس خبرگان رهبری علی علیه السلام آیت الله جنتی خیلی سخت آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود

جعفر رئیسیان زاده در این باره اظهار داشت: این برنامه با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی، با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تدارک دیده شده است.
وی، با اشاره به اینکه این مراسم  روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد:مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانجات مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.
رئیسیان زاده  ابراز داشت: ویژه برنامه های این مراسم شامل جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی است و در پایان مراسم، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.
وی گفت: همچنین در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که در راستای تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی از تمامی کارگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد