Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز افزایش و گذر ابر در آسمان استان و وقوع رگبار باران گاه رعد و برق در نقاطی از استان مورد انتظار است.

مرضیه سی سی پور گفت: در این مدت بخش‌هایی از دریای عمان، تنگه هرمز و خلیج فارس، با افزایش سرعت باد‌های جنوب شرقی متلاطم خواهد شد.

او گفت: توصیه می‌شود تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد و شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی تا حد امکان از تردد دریایی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی سی پور گفت: روز چهارشنبه از ساعات ظهر، بتدریج از میزان سرعت باد در مناطق دریایی کاسته خواهد شد و تا پایان هفته پدیده غالب، گاه گذر ابر برروی آسمان استان و وزش باد برروی دریا پیش بینی می‌شود و دریا کمی مواج خواهد بود.

او گفت: از نظر دمایی در این مدت، افزایش نسبی دما بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس در غالب نقاط پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی هرمزگان؛ سید محمد نور موسوی با اعلام این خبر افزود: این حجم آبگیری در سازه‌های آبخیزداری شهرستان‌های بستک، بندرلنگه و پارسیان ذخیره شده است.

وی بیان کرد: حفظ پوشش گیاهی، افزایش آب سفره‌های زیر زمینی، رونق کشاورزی در پایین دست سازه‌ها، ایجاد اشتغال در جوامع محلی، افزایش رسوب و جلوگیری از فرسایش خاک مهم‌ترین فواید سازه‌های آبخیزداری است.

کد خبر 6098388

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت