Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمیدعباس شیاری گفت: با تلاش نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی و در جهت  کمک به پایداری شبکه، تعداد ۱۷دستگاه ماینر غیرمجاز در مناطق پادادشهر و گلدشت اهواز و در قالب ۲ مزرعه کشف و ضبط شد.

او می‌گوید:  اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمزارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث بکارگیری گسترده ماینر‌های غیرمجاز شده که با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی و همیاری مردم درحال شناسایی و جمع اوری این دستگاه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: مجموعه برق اهواز همواره با تمام توان خود در جهت برخورداری شهروندان از شبکه‌ای پایدار تلاش می‌کند و با اجرای طرح‌های تاب آوری شبکه و مقابله با انشعاب‌های غیرمجاز و ساماندهی، در راستای اصلاح و توسعه بخش‌های فرسوده شبکه گام بر می‌دارد.

این مقام مسئول گفت: از شهروندان انتظار داریم با رعایت الگوی مصرف و کمک به شناسائی دارندگان برق غیرمجاز و دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیرقانونی ما را در برخورداری از شبکه پایدار و با ولتاژ کیفی یاری کنند.

به گفته عباس شیاری همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

شهروندان می‌توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینر‌های غیرمجاز از طریق «اپلیکیشن برق من»، «سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat» و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ جهت ثبت گزارش برای معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

پول مجازی (بیت‌کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد، اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده که واردات و استفاده از آن‌ها در ایران غیرمجاز است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخراج رمز ارز کشف و ضبط شرکت توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران یگان امداد و کلانتری ۲۲ شهرستان کرمان، هنگام گشت زنی دو دستگاه موتورسنگین غیرمجاز را مشاهده و آن‌ها را توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد هر دو موتورسیکلت فاقد هرگونه اسناد و مدارک بوده و تردد آن‌ها غیرمجاز است.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در این رابطه هر دو موتورسیکلت توقیف و مالک آن‌ها برای تعین تکلیف به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات