Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد مقدس است که در کمک به رفع مشکلات نیازمندان و توانمندسازی خانوادهای کم برخوردار در سطح جامعه گام‌های موثری برداشته است.

ابراهیمی، با تبریک اعیاد شعبانیه و به مناسبت بمناسبت هفته احسان و نیکوکاری، افزود : مردم و خیرین سیریکی در سال ۱۴۰۰، بیش از ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نیازمندان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی با اشاره به اینکه، شهرستان سیریک بیش از سه هزار و ۱۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد دارد، افزود: امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان از اعتبار کمیته امداد برای اشتغالزایی، توانمندسازی خانوادهای کم برخوردار، کمک‌های معیشتی و کارآفرینی در شهرستان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در بخش ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان نیز از ابتدای امسال تا کنون برای ۱۶۰ نفر شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه، تروبج فرهنگ احسان و نیکوکاری گامی در جهت توسعه در جامعه خواهد شد، افزود: از آنجایکه احسان و انفاق یکی از شاخصه های اهل ایمان است، پس هم اینکه احسان و نیکوکاری علاوه بر رفع مشکل فقر در جامعه یقیناً باعث توسعه محبت و رحمت در جامعه هم می‌شود، و از طرفی به گردش درآمدن ثروت در اجتماع، ارتقای امنیت و رفاه عمومی، تبدیل نگرانی و اضطراب به مودت، اعتماد و اطمینان از دیگر آثار مهم و برجسته نیکوکاری در جامعه است.

وی در همین راستا بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ حسنه احسان و نیکوکاری در سطح جامعه تاکید کرد و در ادامه با اشاره به اقدامات کمیته امداد سیریک در راستای از بین بردن محرومیت در سیریک، اظهار داشت: این نهاد مقدس در شهرستان سیریک نقش مهم و موثری در محرومیت زدایی از جامعه و توانمندسازی اقشار محروم در این شهرستان داشته است.

کد خبر 5441717

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ابراهیمی کمیته امداد امام خمینی هرمزگان خیرین بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی درختکاری گرد و غبار عکس استانها ایلام شیوع کرونا جهاد تبیین مشهد احسان و نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک