Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای «لزوم توجه جدی به رفع آلودگی هوای مازندران» خواستار پیگیری این سوژه شدند.

سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه مازندران تبدیل یکی از استان‌های آلوده کشور شده و آلودگی به تمام شهرها و حتی روستاها کشیده شده است، اظهار کرد: معمولا آلودگی هوا طی ماه‌های آبان ماه تا تقریبا اواخر زمستان بیشتر می‌شود بعد از آن باتوجه به جابه جایی هوا، آلودگی کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه آلودگی در هوای مازندران عیان شده و با چشم هم برخی ایام دیده می‌شود،گفت:  اولویت نخست نصب ایستگاه‌های آلودگی سنجی بوده که براساس آن میزان آلودگی ثبت شود و پس از آن راهکارها و تدابیر لازم برای حل این مشکل و خریداری این دستگاه با اعتبارات استانی اندیشیده شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه سوخت مازوت آلودگی هوا را درپی داشته است، افزود: موضوع دیگر این بوده حمل و نقل عمومی در مازندران معنا ندارد و در خواب و خیال است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلودگی هوا سنجش آلودگی هواشناسی مازندران سوخت مازوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق