Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاهش قیمت طلا در بازار.تاثیر مستقیم آتش بس اوکراین و روسیه بر روی قیمت طلا. آیا این کاهش قیمت طلا ادامه خواهد داشت؟ قیمت طلا در هفته گذشته به بالاترین میزان خود در پنج ماه اخیر رسیده بود. کارشناسان میگویند این روند نزولی قیمت طلا تا بعد عید ادامه خواهد داشت.

بازار سکه در انتهای معاملات عصر دیروز یکشنبه 15 اسفند ماه رشد اندکی را تجربه کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فلز زرد رنگ دیروز 5 هزار تومان بر ارزش خود افزود  و با 11 میلیون و  910 هزار تومان معامله شد. این  رشد  در حالی اتفاق افتاد  که بازار جهانی طلا  روز گذشته  تعطیل بود اما روز شنبه قیمت اونس طلا بالای 1970 دلار ایستاده بود. از طرفی هم قیمت دلار روز گذشته برخلاف روند صعودی سکه  در حال عقب نشینی بود.

شوک جدید به بازار سکه 

روز گذشته یک خبر سیاسی  باعث شد که انتظارات افزایشی در بازار سکه تقویت شود .آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در پی درخواست روسیه مبنی بر دریافت تضمین کتبی درخصوص حفظ حقوق این کشور در همکاری‌ها و روابط اقتصادی با ایران عنوان کرد که تحریم‌های اعمالی علیه مسکو ارتباطی با توافق هسته‌ای با ایران ندارد.

از نظر برخی از تحلیگران بازار سکه  این خبر می تواند بر روند مذاکرات تاثیر بگذارد و نرخ دلار به بالای 26 هزار تومان برگردد و  همین امر باعث برگشت خریدارن به بازار سکه شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: حقوق دلار دولت رشد وزیر خارجه آمریکا بازار سکه قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در سراشیبی سقوط

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۶۲۳ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با پانصد و هشتاد هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۹ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۰.۷۳ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه