Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حامد لک با 2 فصل حضور در پرسپولیس ابتدا سال گذشته فصل نسبتا موفقی را سپری کرد اما در سال جاری چند اشتباه داشته که عملکرد او را در تیم پرسپولیس زیر سوال برده است.
به گزارش آریا، انتقادات فراوان از حامد لک در جریان این فصل و زیر سوال رفتن عملکرد او، باعث شده از نظر ذهنی دچار مشکل شود. حامد لک در روزهایی که فوتبال بیشتر از گذشته زیر ذره بین است، در مقطعی که پرسپولیس بعد از 5 سال در این مقطع از فصل صدرنشین نیست و عوامل مشابه، از نظر روحی دچار تزلزل شده است، کار تا جایی پیش رفته که گروهی از هوادارن متعصب پرسپولیس می گویند دیگر جایی او در این تیم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک به هر حال یکی از دروازه بان های خوب فوتبال ایران در فصل گذشته بود.
ه نظر می رسد یکی از اصول موفقیت در دنیای امروز نتیجه گرفتن از اشتباهات تلخ گذشته و تکرار نکردن آن هاست. اصلی که در ورزش و فوتبال نیز قابل استناد است و معمولا مربیان و تیم های بزرگ با درس گرفتن از شکست های تلخ قبلی پلی می سازند برای رسیدن به موفقیت های جدید. اما در پرسپولیس به نظر می رسد شرایط این گونه نیست و بسیاری از اهالی فن تیم یحیی گل محمدی را با پرسپولیس لیگ پازندهم قیاس می کنند که سهل انگاری های ابتدا و میانه فصل باعث شد سرخ ها در انتهای فصل به خاطر چند گل کورس قهرمانی را به استقلال خوزستان ببازند.
سرخ ها اگرچه در تمام لیگ های بعدی حضور پرقدرتی داشتند و در لیگ های  شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم و بیستم به قهرمانی رسیدند اما در لیگ 21 دقیقا همان اتفاقاتی را رقم زده اند که در لیگ 15 تجربه کرده بودند. اشتباهات مکرر دروازه بانی به نام سوشا مکانی در آن مقطع از لیگ و نداشتن جانشینی مطمئن باعث شد پرسپولیس در آخرین لحظات قهرمانی را از دست بدهد، اما فصل بعد برانکو با درس بزرگی که از این شکست گرفت نه تنها تمام تلاشش را برای جذب بیرانوند به کار گرفت و حتی در خانه اش با او جلسه گذاشت تا پرسپولیسی شود بلکه دروازه بانی چون رادوشوویچ را به پرسپولیس آورد تا برای سال ها خیالش از درون دروازه راحت باشد. تصمیم هایی که قهرمانی پرسپولیس را تضمین کرد چرا که بزرگان فوتبال معتقدند اولین فاکتور برای کسب عنوان قهرمانی داشتن یک دروازه‌بان بزرگ و خط دفاعی قابل اتکا است.
امسال خلاف چند سال قبل پرسپولیس نه از نظر ساختار دفاعی به شرایط ایده آل رسیده و نه دروازه بان بزرگی را دارد. حامد لک اگرچه فصل قبل عملکرد خوبی داشت و با کمک خط دفاعی قدرتمند پرسپولیس بیشترین کلین شیت ها را از خود به یادگار گذاشت اما این فصل نتوانست در حد یک دروازه بان معمولی هم به تیم کمک کند و ساختار دفاعی پرسپولیس نیز هرگز به روزهای حضور برانکو و کالدرون شبیه نبود تا پرسپولیس دچار افت شود.
تشابه گل هایی بدی که سوشا مکانی و حامد لک دریافت کرده اند از یک سو و متوقف کردن مشابه تیم های منصوریان در دو لیگ پانزدهم و بیست و یکم باعث شده این قیاس کامل شود. از این رو باید دید در ادامه راه یحیی گل محمدی می تواند باعث و دلیل اصلی تفاوتی بزرگ در دو لیگ 15 و 21 شود یا به همین روش کار خود را ادامه خواهد داد.
موج انتقادها از حامد لک و مربی گلرهای پرسپولیس در فضای مجازی بعد از شکست سرخ ها در آبادان آغاز شده و به نظر می رسد یحیی گل محمدی چاره ای ندارد جز این که در این خصوص تصمیم مناسبی بگیرد. دقیقا از زمانی که سوت پایان بازی پرسپولیس و نفت آبادان زده شد، موج جدیدی از انتقادهای هواداری در فضای مجازی متوجه حامد لک و داوود فنایی شده است. آن ها حتی با حمله به یحیی گل محمدی از او پرسیده اند بر چه اساسی قرارداد لک را برای سال آینده تمدید کرده و چرا به همکاری با مربی گلرهایش ادامه می دهد.
در این میان آنچه مشخص به نظر می رسد این است که موج انتقادها از هفته ها قبل آغاز شده و بازی های پرنوسان لک و حتی عملکرد نه چندان موفق گوهری در بازی با مس رفسنجان باعث شد بسیاری نوع و نحوه تمرینات این دو گلر را زیر سوال ببرند، اما بازی دیشب به نظر می رسد تیر خلاص برای لک و داوود فنایی بود.
هوادارن پرسپولیس با بازنشر ویدیوی صحبت های لک در مورد جایزه دستکش طلایی برای تعداد کلین شیت هایی که فصل قبل داشت و کنایه های سنگین او به بیراوند، مدعی اند لک تمرکز ندارد و مربی خوبی نیز در تمرینات او را هدایت نمی کند. به هر روی هرچه هست گل محمدی باید به عنوان سرمربی تیم بزرگی چون پرسپولیس در این خصوص تصمیم گیری کرده و به نظر می رسد او تصمیم گرفته در بازی بعدی باز هم به گوهری میدان دهد. در این میان شنیده می شود این احتمال وجود دارد لک تا پایان فصل روی نیمکت بنشیند و در مورد قرارداد فصل بعد او نیز تدبیری اندیشیده شود. هرچند بعید است گل محمدی چنین تصمیمی بگیرد اما باید دید در ادامه راه در خصوص حامد لک و مربی گلرهای تیمش چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لک بزرگ ترین چالش فصل بازگشت به اوج یحیی گل محمدی نظر می رسد دروازه بان حامد لک باعث شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که بعد از چند فصل حضور در پرسپولیس و ثبت خاطراتی شیرین از جمله گلزنی در چند دربی و گل تاریخی صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، در ابتدای فصل با نظر یحیی گل‌محمدی از این تیم جدا شد و به‌صورت قرضی راهی تراکتور شد.

عبدی در تراکتور نمایش متفاوتی به جا گذاشت و با چند گل سرنوشت‌ساز بازگشت به روزهای اوج خود را نوید داد. عبدی با ثبت شش گل در تراکتور و در شرایطی که یک پنالتی نیز برای سرخ‌های تبریزی گرفته بود، اکنون مهیای پنج هفته پایانی لیگ است. جایی که فرصت این را خواهد داشت تا تعداد گل‌های خود را در این تیم دو رقمی کرده و خاطره خوبی برای هواداران این تیم در تبریز به جا بگذارد.

مهاجم مازنی پرسپولیس که اکنون به‌صورت قرضی در تراکتور حضور دارد، به‌طور طبیعی در پایان فصل باید به جمع سرخپوشان تهرانی بازگردد و البته باید دید در ادامه چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. عبدی در شرایطی که تراکتور اکنون رحمان جعفری، ارسلان مطهری و ... را به‌عنوان مهاجمان سرشناس در اختیار دارد، هدف دستیابی به آمار گل‌های زده دو رقمی را نشانه گرفته و در پنج هفته پایانی به دنبال رسیدن به آن خواهد بود. باید دید او زیر نظر حمید مطهری که شناخت خوبی از توانایی‌هایش دارد و در پرسپولیس با وی کار کرده، بار دیگر در نقش گلزن اول تراکتور ظاهر خواهد شد یا خیر.

در روزهایی که پرسپولیس با محرومیت ناگهانی عیسی آل‌کثیر در آستانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مواجه شده بود، عبدی خاطرات جالبی از تهییج حمید مطهری و آماده سازی‌اش برای جانشینی این مهاجم جنوبی به زبان می‌آورد. آماده سازی روحی – روانی که با گلزنی این مهاجم نیز همراه شد تا سرخ‌ها راهی فینال مسابقات نیز شوند و در فینال نیز علی‌رغم گلزنی عبدی دست‌شان از جام کوتاه مانده بود.

دیگر خبرها

  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست