Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی کل کشور با عنوان این مطلب که توقیف موتورسیکلت‌ها به حداقل برسد، گفت: آن‌هایی که تخلف می‌کنند، غیرمجاز هستند و حکم قضائی دارد، توقیف شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری، صبح سه شنبه در همایش سراسری و نشست تخصصی رؤسای پلیس راهور و راه، افزود: تغییر در ساختار ناجا منشأ خیر و برکت و تغییر در انتظامی کل کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اشتری گفت: بحث نقاط حادثه خیز، دوربین‌ها، نصب سامانه سپهتن بر روی کامیون‌ها و تریلر‌ها از جمله مواردی است که با وزارت راه و شهرسازی مکاتباتی صورت گرفت و جلساتی با وزیر تشکیل شد تا اقدامات لازم در این حوزه‌ها انجام شود.

وی افزود: امیدواریم در دولت مردمی ولایی و انقلابی سیزدهم، مشکلات به زمین مانده پرداخته شود.

اشتری افزود: یکی از خدمات ناجا بحث کنترل تردد‌ها است، ارتقا فرهنگ ترافیکی، برداشتن موانعی که کاهش جان باختگان جاده‌ای را به همراه دارد از دیگر خدمات و اهداف ما است.

وی ادامه داد: برای ارتقا خدمت باید نقشه راه داشته باشیم و برنامه ریزی کنیم که البته سهم دستگاه برای این مهم مشخص است.

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره با خودرو و موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها، گفت: در این زمینه کار جهادی شده است و چند صد هزار خودرو و موتورسیکلت ترخیص شده اند.

به گفته وی، هر استانی که بیشترین ترخیص خودرو و موتورسیکلت را داشته باشد حتماً تقدیر می‌شود.

اشتری خاطرنشان کرد: توقیف موتورسیکلت‌ها به حداقل برسد، آن‌هایی که تخلف می‌کنند، غیرمجاز هستند و حکم قضائی دارد توقیف شود باقی را ارشاد کنیم.

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به طرح انضباط بخشی موتورسیکلت در تهران، گفت: این طرح برای نظم و انضباط بخشی است نه اذیت کردن مردم چراکه خود شهروندان هم از ما بابت این طرح تشکر کرده اند.

وی ادامه داد: امروزه بیش از ۲۰ خدمت توسط سامانه پلیس من در حال ارائه به مردم است، پلیس هوشمند باید روز به روز ارتقا پیدا کند.

اشتری خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال گذشته تقدیرات بیشتری از پلیس شده است و میزان رضایتمندی مردم از پلیس افزایش پیدا کرده است، اما نباید به همین قانع باشیم و باید روز به روز برای اعتماد و آرامش مردم تلاش کنیم.

وی گفت: مردم زمانی که در جاده‌ها گشت پلیس را می‌بینند آرامش می‌گیرند و این نشان دهنده آن است که پلیس پناه مردم است.

اشتری افزود: قرارگاه نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ کار خود را شروع می‌کند و تا پایان تعطیلات یعنی ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کل کشور در پایان گفت: کمین پلیس در جاده‌ها منسوخ شده است، اما از وزیر راه درخواست داریم در حاشیه راه‌ها جان پناه‌هایی برای استقرار پلیس آماده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توقیف موتورسیکلت کمین پلیس در جاده ها دولت انقلابی فرمانده انتظامی کل کشور موتورسیکلت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مرغ زنده در تالش

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش گفت: مأموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی نیسان در حال تردد در محور آستارا مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروی باری ۲۰۸ قطعه مرغ زنده به وزن تقریبی ۷۰۰ کیلوگرم بدون مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی تالش از تحویل طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی و معرفی متهم ۴۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا خبر داد. 

سرهنگ رستمی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

او همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد/ در مسیر اجرای طرح نور هیچ تردیدی به خود راه نخواهیم داد
  • رادان : دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد