Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کیلیان ام باپه در تمرینات پاری سن ژرمن دچار مصدومیت شد.
به گزارش آریا، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن ممکن است بازی این تیم مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان را از دست بدهد. به نقل از RMC، امروز صبح در جریان تمرینات پاری سن ژرمن، کیلیان ام باپه در برخوردی که با هم تیمی خود داشت دچار مصدومیت شد و به زودی تست پزشکی خواهد داد تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که فقط دو روز تا تقابل پاری سن ژرمن با رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو مانده است. همین مسئله باعث می شود حضور کیلیان ام باپه مقابل رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
ادریسا گانا گیه در جریان تمرین پاری سن ژرمن باعث آسیب دیدگی کیلیان ام باپه شد. بی احتیاطی هافبک سنگالی می‌تواند تاوان سنگینی برای تیمش به همراه داشته باشد. رئال مادرید و پاری سن ژرمن شب چهارشنبه بازی برگشت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. دو روز پیش از این جدال حساس، خبر بدی اردوی پاری سن ژرمن را تحت تاثیر قرار داده است. 
در جریان تمرینات امروز تیم، کیلیان ام باپه دچار مصدومیت و در نهایت راهی بیمارستان شد. حالا حضور او برای تقابل با رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و ممکن است ستاره دیدار رفت، شانس بازی در سانتیاگو برنابئو را از دست بدهد. ساعتی پس از انتشار خبر مصدومیت ام باپه، ویدئویی از لحظه آسیب دیدگی او منتشر شد و نشان می‌دهد که بی احتیاطی و تکل ادریسا گانا گیه روی پای ستاره پاریسی‌ها موجب مصدومیت او شده است.
کیلیان ام باپه در واکنش به توهین‌های نسبت داده شده به ادریسا گیه، به حمایت از او پرداخت. هافبک سنگالی در تمرین امروز پاری سن ژرمن باعث مصدومیت ام باپه شده بود. پرحاشیه‌ترین اتفاق امروز فوتبال فرانسه آسیب دیدگی کیلیان ام باپه در جریان تمرینات پاری سن ژرمن بود. این مصدومیت در اثر برخورد ام باپه با ادریسا گانا گیه به وجود آمد و ممکن است سبب غیبت ستاره فرانسوی در دیدار برگشت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شود. پس از مشخص شدن دلیل آسیب دیدگی ام باپه، حواشی زیادی برای ادریسا گیه ایجاد شد و حتی توهین‌های نژادپرستانه علیه او در صفحات مجازی مطرح شد. ام باپه در واکنش به این حوادث، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، از هم‌تیمی‌اش حمایت کرد.
به فاصله دو روز تا بازی برگشت رئال مادرید و پی اس جی در ورزشگاه برنابئو، کیلیان امباپه در تمرین تیمش دچار مصدومیت شد. این بدترین اتفاق ممکن برای پاریسی ها محسوب می شود و ممکن است آماده ترین بازیکن خود را برای این بازی حساس از دست بدهند. امباپه در بازی رفت بلای جان رئال بود و در دقیقه 93 تک گل پیروزی‌بخش پی اس جی را به ثمر رساند.
طبق گزارش لوپاریزین، جزئیات بیشتری از این مصدومیت در دست نیست ولی به اندازه ای بوده که قرار است فردا تحت معاینه دقیق تیم پزشکی قرار بگیرد و احتمالا MRI نیز خواهد داد. در فرانسه می گویند که امباپه ممکن است با وجود مصدومیت نیز به میدان برود چرا که می داند این بازی چه اهمیتی دارد. در هر صورت باید دید شدت مصدومیت چقدر بوده ولی همین حالا نیز نگرانی ها در اردوی پی اس جی بالا رفته است.
در همین رابطه اکیپ خبر داد که تست های اولیه خطر شکستگی را رد کرده ولی احتمال از دست دادن بازی چهارشنبه شب، به شدت بالاست. باید توجه داشت که پاری سن ژرمن در آخرین دیدار خود پیش از بازی بزرگ برابر رئال مادرید و در شرایطی که کیلیان امباپه را به علت محرومیت در اختیار نداشت، در مقابل نیس با یک گل مغلوب شد.
پس از آن بازی کریستوف گالتیه سرمربی نیس گفت:« در تیم مقابل بازیکنانی چون نیمار، آنخل دی ماریا، لیونل مسی و... حضور دارند، یک پاری سن ژرمن با امباپه و بدون کیلیان دو تیم مختلف محسوب می شود.» این در حالی است که رئال هم غایبان بزرگی چون کاسمیرو و فرلاند مندی دارد و شاید تونی کروس هم به این دیدار نرسید. ستاره آلمانی امروز انفرادی به کار با توپ پرداخت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امباپه پاریسی ها رئال مادرید کیلیان ام باپه پاری سن ژرمن رئال مادرید لیگ قهرمانان دچار مصدومیت آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که بعد از راه‌یابی به ‏نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسلونا در بازگشت به فرانسه، ‏چهارشنبه شب لوریان را 4-1 شکست داده بود دیشب مقابل لوآور ‏موفق نبود و به زحمت توانست به تساوی 3-3 برسد. ‏

با وجود این نتیجه شکی نیست که پاری سن ژرمن قهرمان این فصل ‏فرانسه خواهد شد. تمرکز شاگردان لوئیس انریکه در حال حاضر تنها ‏به لیگ قهرمانان اروپا و بازی با دورتموند در نیمه‌نهایی است. ‏

کیلیان امباپه و یارانش چهارشنبه شب باید در آلمان و در ورزشگاه ‏ترسناک سیگنال ایدونا پارک به مصاف دورتموند می‌روند. انریکه با جو ‏این ورزشگاه آشناست و می‌داند بازیکنانش باید برای مصاف با ‏دورتموند از نظر ذهنی و بدنی در آمادگی کامل باشند. به خصوص در ‏شرایطی که آنها چند هفته متراکم و سخت را پشت سر گذاشته‌اند. ‏

روزنامه لوپاریزین گزارش داد که به همین علت لوئیس انریکه امروز ‏یکشنبه را به بازیکنان پی‌اس‌‌جی استراحت داده است. ‏انریکه به بازیکنانش گفته که دوشنبه صبح برای یک تمرین باید ‏خودشان را به باشگاه معرفی کنند. پاری سن ژرمن سه‌شنبه به آلمان پرواز کرده و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک انجام خواهد داد. ‏

دیگر خبرها

  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم