Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی خبر از نظر مساعد سازمان ملی زمین و مسکن با مطالبات استان داد.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت طی دیداری با مهندس فخاری معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، درخواست های استان در زمینه های مختلف را مطرح نمود.
ارائه گزارش جامع وی در خصوص واگذاری اراضی صنوف آلاینده در مرکز استان، این نتیجه را حاصل کرد که؛ اراضی صنوف به صورت واگذاری قطعی و قسطی به متقاضیان واگذار گردد و بابت هزینه آماده سازی اراضی دولت نیز، پس از تعیین و کنترل و اعلام مبالغ کلی، قدرالسهم اراضی دولت تأمین و پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موضوع واگذاری اراضی معروف به لچکی شهر اسدیه از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.
نتیجه مذاکرات در این زمینه به این جا رسید که؛ با درخواست کتبی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بر اساس ماده ۴ اساسنامه بنیاد، قرارداد واگذاری اراضی به این نهاد تنظیم شود و ادامه مراحل واگذاری اراضی به متقاضیان، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام پذیرد.
تأمین زمین برای کاربری های عمومی ورزشی و گردشگری در راستای رفع نیاز استان و حمایت از سرمایه گذاران نیز در شمار مطالبات استان مطرح شد که با نظر مساعد، مورد تأیید سازمام ملی زمین و مسکن قرار گرفت.
استاندار از درخواست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برای تأمین زمین با کاربری ورزشی و به قیمت تمام شده گفت و بر ضرورت تأمین زیرساخت های رفاهی برای جامعه هدف این حوزه تأکید کرد.
بحث های کارشناسی در این زمینه هم به این نتیجه رسید که؛  پس از طرح مسئله در شورای حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن، درخصوص این موضوع با نظر مساعد اتخاذ تصمیم شود.
در خصوص اراضی باغ موزه دفاع مقدس نیز مقرر گردید؛ قراداد واگذاری اراضی با توجه به مبلغ واریزی منعقد شود.
درخصوص موضوع واگذاری زمین مصلی المهدی بیرجند هم نتیجه این شد که؛ قرارداد واگذاری اراضی پس از واریز هزینه تمام شده منعقد گردد.
بنا به قول معاون وزیر راه و شهرسازی،  سند انبار مدیریت بحران استانداری به شرط ارائه پایانکار، انتقال می یابد.
در خصوص اراضی موسوم به موسوی نیز با توجه به معاذیر قانونی موجود مقرر گردید؛ موضوع به لحاظ حقوقی بررسی و پیگیری شود.
شایان ذکر است؛ این دیدار با حضور اسحاقی نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون وزیر زمین دولت مسکن انقلاب اسلامی گردشگری سرمایه گذاران اداره کل تعاون کار و رفاه جامعه کارشناسی دفاع مقدس معاون مدیریت بحران نماینده مردم مجلس شورای راه و شهرسازی استان سازمان ملی زمین و مسکن سازمان ملی زمین و مسکن واگذاری اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در حاشیه واگذاری اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن در جنوب استان بوشهر اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن برای تأمین مسکن افراد کم درآمد، اسناد مالکیت ۲ پلاک جمعاً به میزان ۸۷۴ هکتار که به مدت ۱۸ سال با پلاک‌های مجاور، تداخل داشته صادر شد.

وی افزود: پس از رفع تداخل، اسناد آن در کمترین زمان در ثبت شهرستان عسلویه، ثبت و اسناد آن صادر و به متقاضیان واگذار شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون اسناد مالکیت ۱۴۷۴ هکتار زمین دولتی برای طرح نهضت ملی مسکن صادر شده است.

وی گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات مستمر صورت گرفته، استان بوشهر در بین استان‌های کشور، رتبه نخست در صدور اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن را کسب کرده است.

کد خبر 6090982

دیگر خبرها

  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی